Ga naar inhoud

Bert1239

Lid
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows
  • Monitor
    SynchMaster 225BW
  • Processor
    i7
  • Geheugen
    16GB DDR3
  • Grafische Kaart
    1GB
  • Harde Schijf
    500GB HDD, 128GB SSD
  • Voeding
    BeQuiet, 350W
  • Behuizing
    Sharkoon

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Bert1239's prestaties

  1. Ik heb de NVIDIA Audio drivers verwijderd en alles lijkt weer te werken! Hartelijk dank voor het meedenken, het probleem is weg
  2. Ah bedankt! Dat ga ik even proberen dan. Ik game wel op mijn PC, als ik die NVIDIA audio drivers verwijder, doet het geluid bij het gamen het dan nog wel? Verder heb ik een ASUS P8Q77-M moederbord
  3. Ik zie nu dat ik 2 Audio drivers heb; Realtek en die van NVIDIA. Beide kan ik niet herinstalleren lijkt het. Ik wil er nu ook nog niet teveel mee rommelen voordat jullie wellicht met andere/betere suggesties komen, voordat ik misschien echt alles helemaal in de war gooi.
  4. Ah! Ik heb gisteren nog wat geprobeerd en heb mijn laptop (ook Win 10) erbij gepakt. Deze heeft USB-2 en USB-3 aansluitingen. Op beide aansluitingen werkt het drumstel wel correct. Hierbij heb ik dus uitgesloten dat het aan mijn drumstel of aan de USB kabel kan liggen. Echter, toen ik dat probeerde op mijn PC werkte het heel vreemd. Op een USB-2 aansluiting werkte het drumstel helemaal niet. Toen ik het aansloot op een USB-3 poort op mijn PC werkte het half. De PC herkende het drumstel, maar het was erg 'haperig' en bv YouTube video's werden met veel storing en hapering afgespeeld. Dit lijkt me dan een softwarematig probleem, maar dan vind ik het juist vreemd dat het half werkt, aangezien een programma met 1'en en 0'en werkt, en dus wel of niet zou moeten werken. Toch? Of maak ik hier een denkfout? Qua driver weet ik niet precies waar ik het moet zoeken. Ik heb bij apparaatbeheer alle geluidsdrivers ge-update en dit heeft ook niks uitgevoerd verder. Ik heb een NVIDIA High Defenition Audio driver (bijgevoegd screenshot).
  5. Goedemiddag! Sinds een tijdje heb ik een probleem met mijn elektronische drumstel. Ik heb de vraag al op een drumforum gesteld, maar daar wist niemand raad mee. Dit lijkt me ook meer een computertechnisch probleem, vandaar dat ik het hier even vraag. Het probleem is als volgt: Van de een op de andere dag herkent mijn PC mijn Roland TD-11 niet meer en krijg ik allemaal pop-ups dat het apparaat kapot is. Dit lijkt me sterk, omdat ik de dag ervoor gewoon probleemloos (zoals ik al 7 jaar doe) nog heb kunnen drummen. Ik heb ook in mijn PC of in m'n drummodule niks veranderd aan instellingen oid. De drivers kan ik niet updaten, of verwijderen, daarbij raakt m'n computer in een vicieuze cirkel --> Ik heb namelijk Windows 10 (ook al sinds het begin). De drivers zijn voor Windows 7/8 geoptimaliseerd (toch werkt dit al 7 jaar goed).Nu wilde ik de driver updaten, dat kon niet, want mijn PC herkende de software niet, omdat het besturingssysteem te oud was dus. Toen wilde ik de driver eraf gooien, maar dat kon ook niet, want wederom was het besturingssysteem te oud.Daarna wilde ik een driver voor Windows 10 installeren, maar ook dat kon niet, want dan krijg ik een melding dat de software al geïnstalleerd is... Hier blijf ik dus in cirkeltjes draaien... Heeft iemand dit probleem eerder gehad, of weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb geen idee waar dit vandaan komt en na 3 dagen proberen weet ik het ook echt niet meer... Daarbij is het ook zo dat wanneer ik de USB kabel van mijn drumstel in mijn PC doe, de computer als het ware heel snel achter elkaar het drumstel 'ziet' en er weer vanaf gooit. Dus dat ik de melding dat het USB apparaat niet wordt herkent zo 10x per seconde oppopt en weer verdwijnt. Edit: ik heb de PC en het drumstel al meerdere malen opnieuw helemaal aan en uit gezet, ook dat hielp niet. Hopelijk heeft iemand hier de oplossing voor me! Vriendelijke groeten, Bert
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.