Ga naar inhoud

johanC

Lid
  • Items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

johanC's prestaties

  1. Zou dit iets kunnen zijn? https://docs.microsoft.com/en-us/troubleshoot/windows-client/shell-experience/microsoft-store-apps-fail-to-start Ik begrijp het niet volledig, maar het lijkt me in de buurt te komen.
  2. Ik had net nog eens wsreset laten lopen en volgende melding verscheen: Misschien toch ergens een probleem met rechten en machtigingen?
  3. Ja, dat is geen probleem. Nja, ik begin er ook voor te vrezen dat het een volledige schone installatie van Windows zal worden. Alvast bedankt voor jouw hulp. Misschien dat er inderdaad nog iemand is die nog een ingeving heeft om het op te lossen.
  4. Dat ziet er bij mij hetzelfde uit: Ik heb ook een local account, voor mijn vriendin, en als ik daar op inlog dan werkt er ook een heleboel niet. Zo kan ik bvb. niet op de Windows startknop klikken enz.
  5. Hey, de schijven leken me ook in orde. Ik heb net de c-schijf nog eens gecontroleerd en er is nog 15GB vrij, dus iets tussen de 10 en de 15%. Om te antwoorden op jouw vragen: - Slechts 1 antivirus. - Geen tweakprogramma's. Enkel de standaarddingen. - Via een MS account. Ik vermoed dat dit automatisch administratorrechten heeft? - ik heb die wsreset daarstraks uitgevoerd en nu lijkt het of alle windowsapps verdwenen zijn. Bij MS store staat er dat ik een andere app moet kiezen en ook de feedback-hub wilt niet meer opstarten. Ik heb na die wsreset nog eens geprobeerd om een herinstallatie van windows te doen, maar dat heeft het probleem niet opgelost. Daarna nog eens die Powershell laten lopen en toen kreeg ik wel een heleboel rode meldingen dat bepaalde zaken niet gevonden werden. Ik heb ergens het gevoel, want zoals je al zal merken heb ik er niet zoveel kennis van, dat het iets te maken heeft met de eigenaar van de windowsapps-map onder program files. Wie is standaard de eigenaar van die map? Bestaat er een manier om dat terug naar de standaardinstellingen te zetten of zoiets? Alvast bedankt voor de hulp!
  6. Hey, Bedankt. Ja, een image van ervoor heb ik dus niet gemaakt, en de 10 dagen zijn ook verstreken. 😒 Hieronder een afbeelding van de test van de harde schijf:
  7. En zou het daar dan wel mee opgelost geraken? Ik zou denken dat het vernieuwen van Windows, met behoud van persoonlijke programma's en bestanden, het zelfde effect heeft als een upgrade. Of zie ik dat verkeerd?
  8. Hey, Het heeft wat lang geduurd omdat ik eerst nog een schijf wou aanschaffen om de bestanden te back-uppen. Afgelopen weekend alles gedaan en met methode 2 (USB-stick) een herinstallatie van Windows gedaan. Spotify en Itunes werken terug, maar alle windows-apps en MS Store werken nog steeds niet. Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen om dit op te lossen? Bedankt.
  9. Hallo, Sinds de laatste update van Windows (2004) ondervind ik problemen met verschillende Windows Apps en ook de apps die in de map windowsapps staan. Het begon met een foutmelding bij opstarten dat zowel Itunes, Skype en Spotify niet toegankelijk meer waren en dus niet konden opstarten. Na wat zoekwerk op het net kwam ik erachter dat er bij de machtigingen van de windowsapps er bij de gebruikers een uitzondering stond die beschadigd was (geen prtscrn genomen). ik heb dan geprobeerd om de machtigingen te herstellen en aan te passen, maar dat heeft precies de zaak niet veel goeds gedaan. Recent heb ik Powershell laten lopen om alle apps te herinstalleren, maar nu werkt ook de MS Store en alle windows apps niet meer. Bij opstarten komt er nu dat er bij Skype, Itunes een foute parameter is. Enig idee hoe ik dit opgelost krijg? Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.