Ga naar inhoud

Aremby

Lid
  • Items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Aremby's prestaties

  1. Het probleem lijkt nu verholpen, hoop dat ik niet te vroeg juig. Heb Windows Update uitgezet en het virtuele RAM gebruik op een andere schrijf gezet. Tot nog toe geen nieuwe BSOD gehad, loopt inmiddels 2 uur non stop.
  2. Ok inmiddels een dag verder, de stand van zaken: - Ik zit momenteel op update 20H2 - Zodra ik ook maar een app open krijg ik een BSOD met die PAGE error Volgende stappen heb ik geprobeerd: - chkdsk /f /r (gaf geen problemen aan zover ik zag) - Windows Memory Diagnostics (gaf geen problemen aan zover ik zag) - Updaten van alle drivers - Uitzetten van gebruik virtuele RAM - sfc /scannow (gaf een probleem aan, heeft dit gerepareerd wanneer ik het nogmaals doorlopen heb en toen gaf het geen nieuw probleem aan) - Windows Update uitgezet Krijg nog steeds de BSOD met PAGE error zodra ik ook maar een app open zoals Edge. Nog enig idee? Ik ben het kwijt namelijk.
  3. Had AVG nog niet geïnstalleerd op de 20H2 versie dus dat kan de oorzaak niet zijn. Ik heb nu een Windows 10 versie 2004 gevonden, die ga ik straks proberen om te kijken wat er gebeurd. Mocht die ook blue screens geven dan zal ik het stappenplan doorlopen. Ben nu een beetje klaar met die 20H2 versie..
  4. De 20H2 versie wordt gewoon geïnstalleerd, maar als ik op het bureaublad kom dan krijg ik binnen 2 á 3 minuten een blue screen met het bericht: Page_Fault_In_Nonpaged_Area Error (ik doe gedurende die 2 á 3 minuten niks) Hij doet dan een scan, start opnieuw op (doet hier soms 3 á 4 keer over voordat ie weer opstart en dan begint het riedeltje weer overnieuw. Was er nu zo zat van dat ik het maar even terug naar de 2015 versie heb gezet, omdat ik er tot 23 uur mee bezig was en toen toch even gewoon op de PC wilde... Heb m'n harde schijf met 2 programma's gecheckt, maar geen foutieve partities te vinden.
  5. Die installatie duurde maar 10 minuten, echter krijg ik weer blue screens bij het uitvoeren van de updates van 20H2...
  6. Dit werkte, bedankt Blijf het raar vinden dat de Windows Update die update er niet zelfstandig doorheen kon drukken.
  7. Dank voor je reactie. Ik zit momenteel op Windows 10.0 build 10240. Ik heb de Windows 10 installatie CD gebruikt die ik bij mijn computer kreeg. Heb hierbij al mijn partities verwijderd en Windows volledig opnieuw geïnstalleerd. Note: deze CD is inmiddels zeker 4 jaar oud. Speccy link: http://speccy.piriform.com/results/qSgU8OOF6lf1egCCgHqsvHq
  8. Ik heb al tijden het probleem dat ik de Windows 20H2 update niet kan installeren. 1x per week werd de update op mij geforceerd waardoor ik een bluescreen kreeg en moest restoren vanaf restore point. Hier werd ik helemaal gek van, waardoor ik er gister voor koos om een clean install te doen. Echter lukt de update mij nu nog steeds niet met de volgende error code: 0xC1900101 - 0x30018 the installation failed in the FIRST_BOOT phase with an error during SYSPREP operation Screenshot: https://prnt.sc/zq8qjh Ik zit nu op zo'n oude versie van Windows 10 dat bijna geen enkel programma meer goed werkt, dus ik wil graag een update.. Wat heb ik al geprobeerd: - Clean Windows install - rundll32.exe pnpclean.dll,RunDLL_PnpClean /DRIVERS /MAXCLEAN in CMD werkt voor mij niet - Installeren met Windows Update geeft geen error message maar een blue screen - Installeren met Windows Upgrade Tool geeft bovenstaande error code - sfc /scannow geeft geen error - chkdsk /f /r geeft geen problemen Alvast bedankt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.