Ga naar inhoud

DOMI8520

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

DOMI8520's prestaties

  1. Iemand ervaring met Dynamics 365 Customer Voice voor het aanmaken van surveys ; wij gebruiken deze om onze audits te digitaliseren. Nu zijn al een 20-tal audits en Gemba's gedigitaliseerd maar willen we één bepaalde vraag aanpassen van intyp-veld naar dropdown keuze (met 15-tal personen in de dropdown). Ik vind echter niet de mogelijkheid om dit in 1 survey te doen en vanuit die 1ste de volledige vraag (dropdown met de 15 namen) te kopiëren naar een andere survey. Nu zou ik dus goed 20x diezelfde vraag met 15 namen in de dropdown moeten hertypen, wat me niet efficiënt lijkt ... vooral ik nog meer dan ander werk genoeg heb Binnen dezelfde survey kan ik die vraag/dropdownkeuze wel kopiëren maar niet naar andere surveys. Iemand enig idee of ervaring hiermee ?
  2. Thanks voor de input Haije maar ik ben vermoedelijk een complete nitwit maar ik krijg dit: Wat doe ik nog verkeerd of te weinig om van de 10 een *10* te maken en zo verder dan gewoon slepen naar alle velden ?
  3. Ik ben géén excelkenner :( en zou om het werk te vereenvoudigen en scanlijsten voor onze operatoren bepaalde kolommen willen omzetten naar barcode-fonts maar daarvoor moet ik de operatornummers voorzien van een "*" voor én na het nummer. Ik vermoed dat er wel een excelbewerking is waarmee ik de verschillende nummers per kolom in 1 keer kan omzetten maar tot op heden niet gevonden. En dit allemaal manueel aanpassen lijkt me toch niet efficiënt. Dus celgegevens van de B-kolom moeten naar C-kolom maar dan met "*" voor én na de data ; nadien zet ik deze van de C-kolom om in een barcodefont dat herkend kan worden door onze scanners. Dank voor info en hulp !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.