Ga naar inhoud

MarcoPolo

Lid
  • Items

    32
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

MarcoPolo's prestaties

  1. Via de media creation tool wou ik de pc bijwerken, doch dit mislukt. Heb nu gewerkt via USB en een volledig nieuwe installatie uitgevoerd. Dit is nu oké, wel véél werk. Heb nu ook terug automatische updates uitgeschakeld zoals in het verleden. Is reeds gebeurd dat ik problemen had met een update en kon die dan verwijderen en verbergen. Maar met die laatste update lukt dit niet...steeds die vervelende melding...verouderd systeem... Was een héél vreemd gedoe... Afin...zijn nu terug bezig op een propere Windows 10. Nogmaals bedankt voor de grote hulp...
  2. Bedankt voor de vele hulp. Volgens een lid van een ander forum is er maar 1 mogelijkheid meer en dat is herinstalleren vanaf usb stick. Daar zelfs met hulp van de media creation tool dit evenmin lukte. Die persoon begrijpt het ook niet dat er nà 18 januari 2018 blijkbaar géén problemen waren en plots nà die laatste update mijn systeem volledig in de soep draaide. Zal die methode 2 wel eens proberen....
  3. het is het opdrachtvenster...dat is zeker
  4. het enige dat je ziet dat er een venster héél vlug open en zich terug sluit.... dit gebeurt in een fractie van een seconde, er is zelfs niets te lezen...zo vlug sluit het ventster...
  5. scannow wordt uitgevoerd als administrator. het gevraagde CBS.log is niet te vinden
  6. sfc /scannow lukt evenmin, vergeten te vermelden... maar je vraag "via de verkenner naar die locatie" begrijp ik niet, sorry...
  7. Er staat toch géén fout in de opdrachtregel? Indien ja, wil je eens zien wat ik verkeerd doe...
  8. Hierbij het volledige relaas van de opvolging van mijn probleem... Is tamelijke boterham... windows 10 hulp.docx
  9. het gevraagde uitgevoerd (zie bijgevoegde bestanden), maar probleem niet opgelost.
  10. de laatste gelukte update was op 18 januari 2018. Week daarop een nieuwe update maar lukt niet meer. (zie bijgevoegd bestand). Ondanks alle hulp via andere fora is het nog steeds niet gelukt dit probleem op te lossen.
  11. Sorry, maar probleem is opgelost, vergeten melding te geven. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost... Méér dan 2 dagen aan gewerkt en oplossing moeilijk te beschrijven. Was met hulp van diverse andere leden van ander forum.
  12. Nà de crash opnieuw geïnstalleerd met behoud van mijn bestanden. Software installeren en pas daarna inpluggen.... Is steeds nà het inpluggen dat die melding komt... Printer staat op de pc, maar kan niet verbinden met de printer....
  13. Nà de crash opnieuw geïnstalleerd met behoud van mijn bestanden. Software installeren en pas daarna inpluggen.... Is steeds nà het inpluggen dat die melding komt... Printer staat op de pc, maar kan niet verbinden met de printer....
  14. Werk met Windows 10 Na systeemcrash terug de HP 2540 printer willen installeren via USB-kabel. Bij het inpluggen van de USB-kabel zie je :"wacht tot de USB-verbinding gemaakt is" Maar na enige tijd het volgende :"de verbinding van de printer via de USB-kabel is mislukt" Heb via 3 verschillende USB-poorten geprobeerd, 2 op pc (2.0 en 3.0) en 1 via externe USB (3.0).
  15. Hebben nu op alle 3 de pc's Adobe XI geïnstalleerd, doch zonder resultaat. Probleem blijft... Probleem stelt zich ook met Foxit reader... Begrijp er helemaal niets van. Dus blijft behelpen met Sumatra. Toch bedankt voor de vele tips.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.