Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Hillm

Lid
  • Aantal items

    81
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Hillm

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 25-12-1948

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Ander Land

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    windows 7, 8

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis
  1. Bedankt voor de reactie. Een usb dongle, tsja... Is het niet mogelijk om deze driver te vervangen door een andere? En ergens in te stellen dat Windows de Intel driver niet laadt bij het opstarten. Een software oplossing dus? Maar misschien zeg ik nu heel domme dingen......
  2. Hallo mensen, Ik heb mijn andere laptop Acer Aspire 5920 - 7 jaar oud - van W 7 naar 8.1 geupdate en nu heb ik daar geen internetverbinding via wifi. - bij de network adapters zegt: Intel PRO/Wireless 3945ABG Network Connection: This device cannot start (Code 10) - Ik vond het volgende op internet: Disconnected from the LAN internet connection, uninstalled the wifi driver 3945ABG and also (CIR) Transceiver/Driver" and restarted my PC. Now, Im able to use WIFI on my machine. Dat werkte eenmalig bij mij ook maar nu niet meer. De Intel 3945ABG wordt bij herstarten opnieuw geladen. - Bij Intel vond ik Wireless_18.21.0_e164.exe als update voor de 3945ABG maar dat werkt ook niet. De 3945ABG blijft staan bij de Devices en werkt niet. - Ook vond ik ergens dat Intel de 3945ABG niet meer zou ondersteunen in de nieuwere Winows versies: https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/ce385ca6-ce8a-40bb-a6e3-cfa537c1b8cb/problem-with-the-network-adapter-intelr-prowireless-3945abg-network-connection?forum=WinPreview2014Setup Kan iemand me helpen?
  3. Bedankt kape, Wat mij betreft sluiten we dit onderwerp.
  4. Sinds 11-11 geen calculator meer gezien. Nog even afwachten maar het ziet er goed uit. Bedankt voor de hulp zover.
  5. Is gelukt. Bijgaand de logfile. Zou het nu goed moeten zijn, c.q.geen spontane openingen van calc.exe meer? Groeten. AdwCleanerC1.txt
  6. Weer in veilige modus uitgevoerd en weer dezelfde foutmelding. Zo´n 5 minuten gewacht maar er gebeurt niets meer. Bijgaand heb ik de logfiles, twee van nu en een oudere (zoek-results1) die ik ook nog vond en waar meer in staat. Ik hoop dat je er iets mee kunt. zoek-results.log zoek-results1.log zoek-results2015-11-08-064833.log
  7. Hallo, Ik kreeg weer dezelfde melding tijdens de uitvoering van zoek.exe maar er werd wel een logfile gemaakt. Zie bijgaand. zoek-results.log
  8. Hallo Kape, Heb je bovenstaand bericht ontvangen? Ik kom niet verder en mijn probleem is nog niet opgelost. Groeten.
  9. Hallo Kape, Halverwege het zoekproces krijg ik de melding ´DaS21 wertkt niet meer´ en wordt het proces afgebroken. Twee keer gedaan maar lukt niet. Hoe nu?
  10. Bedankt Clarkie. Bijgaand het logbestand. log.txt
  11. Bedankt Clarkie. Ik heb geen los toetsenbord of een aparte toets voor de calculator. In de app zitten geen Eigenschappen, alleen vastmaken aan start/taakbalk. Zo kom ik dus niet verder. Heb je nog ideeën?
  12. Sinds enige tijd opent calc.exe spontaan. Vaak vele malen na elkaar zodat ik met tientallen geopende calculators zit. Ik heb al uitvoerig gescand op virussen en malware maar niets gevonden. De ´tricker´ weet ik niet. Ik heb W10 maar het gebeurde ook al toen ik nog W8 had. Soms gebeurt er weken niets en dan begint het weer. Het liefst zou ik calc.exe verwijderen maar dat lukt niet. Weet iemand raad?
  13. Met scanpst.exe de pst-file gerepareerd en toen was het probleem opgelost. Bedankt voor de hulp!
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.