Ga naar inhoud

xerud76

Lid
  • Items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

xerud76's prestaties

  1. Bedankt voor je antwoord Passer. Het probleem werd opgelost door outlook opnieuw te installeren en een nieuw profiel in outlook te maken. Deze topic mag gesloten worden Mvg Xerud
  2. Hallo, Sinds kort stopt outlook vanzelf en herstart daarna opnieuw. Ik krijg hierbij geen foutmelding. En het is ook niet dat outlook blijft hangen net voor het afsluiten. Outlook staat hierbij gewoon open en stopt vanuit het niets. Het is ook niet bij een bepaalde handeling dat deze stopt. Outlook in safe modus heeft het probleem niet. Ik heb ook al office pakket hersteld en alle add-in uitgeschakeld. Office update roll back heeft ook niet geholpen In de event viewer zie ik volgende staan: Naam van toepassing met fout: OUTLOOK.EXE, versie: 16.0.14931.20132, tijdstempel: 0x62218223 Naam van module met fout: OUTLMIME.DLL, versie: 16.0.14931.20008, tijdstempel: 0x61f99bbe Uitzonderingscode: 0xc0000005 Foutmarge: 0x000481a7 Id van proces met fout: 0xab8 Starttijd van toepassing met fout: 0x01d8473a1ca9be13 Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OUTLOOK.EXE Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\OUTLMIME.DLL Rapport-id: a6f74a1d-491b-4626-808b-955cb1a11f5e Info: Outlook 2019 Win10 i5, 16GB ram, SSD,... Heeft iemand dat al meegemaakt ? Advies? Alvast bedankt Mvg Xerud
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.