Ga naar inhoud

GERONI DAMANI

Lid
  • Items

    49
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over GERONI DAMANI

  • Verjaardag 08-03-1961

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7
  • Processor
    AMD Turion 64 Mobile
  • Geheugen
    2 Gb Ram
  • Grafische Kaart
    Ati Mobility Radeon X700
  • Harde Schijf
    80 Gb
  • Geluidskaart
    Realtek AC'97 Audio
  • Behuizing
    Laptop

GERONI DAMANI's prestaties

  1. Dit heb ik al allemaal uitgetest maar ik krijg steeds een verwijzing naar een Catalyst driver. Het probleem is dat ik niet goed weet hoe ik daar de driver kan uithalen. Bedankt voor uw reactie. Mvg Gery Daelemans
  2. Geachte Terwijl ik op de site was kreeg ik zojuist een foutmelding van de grafische driver, het scherm viel enkele seconden uit maar is daarna weer hersteld zie afbeelding
  3. Geachte Ik ga eens proberen om op deze laptop ook Windows 7 te installeren op de andere partitie (dit is toch een reserve laptop om één en ander uit te testen) en daar dan de auto detect uitvoeren misschien krijg ik dan wel de juiste driver, die kan ik dan gebruiken voor Windows 8. Als eventueel het beeldscherm dan ook nog flikkert (in Windows 7) zal het waarschijnlijk wel de driver zijn. Hartelijk dank voor uw reactie. Mvg Gery Daelemans
  4. Geachte Ik heb de link gevolgd en heb gekozen voor Automatically Detect and install maar hier krijg ik een venster dat weergeeft dat hij het besturing systeem niet kent en met een nummer van de grafische kaart. Zie bijgevoegde afbeelding. Met vriendelijke groeten Gery Daelemans
  5. Geachte, Ik heb een Laptop van Toshiba Satellite L30 PSL33E met een grafische kaart van ATI RADEON XPRESS 200M Series. Het probleem dat zich voordoet is dat het beeldscherm soms flikkert bij gebruik in Windows 8. Ik veronderstel dat dit een probleem is met de driver van de grafische kaart. Oorspronkelijk stond er Windows Vista op. Ik heb al gezocht op de site van Toshiba en daar vind ik de driver voor Vista maar de driver voor Windows 7 (deze is compatibel bij Windows 8) kan ik niet vinden ook niet op de site van ATI, hier word ik wel doorverwezen naar de Catalyst driver maar hier zijn verschillende versies van. Ik heb al gelezen dat je met de installatie van Catalyst de driver kan aanpassen. Ik heb al eens geprobeerd om via computer beheer bij apparaten > Beeldscherm adapters rechts geklikt op stuurprogramma updaten en dan gekozen voor zoek op de computer naar de update en zo naar de map C:\ATI\Support\10-02_legacy_W7 32-64_wdm\Packages\Drivers de driver was aangepast maar toch blijft het probleem hetzelfde. Waarschijnlijk is er een andere manier om dit op te lossen maar ik weet niet juist hoe ik Catalyst moet gebruiken. Met Vriendelijke groeten. Daelemans Gery (In bijlage Speccy Log) [ATTACH]17186[/ATTACH] LAPTOP.txt
  6. Hallo ik heb enkele vragen: Ik gebruik tot heden Windows live mail maar zou dit graag vervangen door Windows live mail essentials Beta. 1) Moet ik dan eerst Windows live mail verwijderen of kan ik ze naast elkaar draaien? 2) Als ik toch eerst Windows live mail verwijder, worden dan de oude opgeslagen mails en contacten erkend in de nieuwe Windows live mail Beta? 3) Ik heb gemerkt dat je de oude versie enkel kan verwijderen door Windows live essentials (het volledige pakket) van de computer te verwijderen. Je hebt niet de keuze om bepaalde programma's te behouden zoals bv: Windows live photo gallery en Windows live Messenger. 4) Is er een bepaalde map waar de mails en contactpersonen worden opgeslagen zodat ik ze zo eventueel kan terug zetten? Met vriendelijke groeten, Gery Daelemans
  7. Ik weet dat ik nogal wat programma's mee opstart, maar het rare is wanneer ik enkel de hoogst nodige (zoveel mogelijk uitgeschakeld bij Msconfig > tabblad opstarten, gadgets uitgeschakeld) laat opstarten het probleem hetzelfde blijft. De problemen doen zich pas de laatste dagen voor, ik gebruik mijn laptop nu al 5 maanden met windows 7 en had geen problemen met het opstarten zelfs niet met Norton en al die andere software. Met vriendelijke groeten Gery Daelemans
  8. Hallo, Bij deze kan ik u melden dat het opstarten niet is verbetert, het blauwe welkom venster duurt ongeveer 1 min daarna krijg ik een zwart venster met enkel de cursor dit duurt ook 1 min en dan komt stukje bij beetje eerst de taakbalk tevoorschijn dan de bureaublad achtergrond dan de pictogrammen de gadgets enz. Wanneer als laatste het vlagje verschijnt van de computerproblemen zijn er reeds 5 tot 6 min verstreken. Eens dat de pc volledig is opgestart werkt alles wel normaal en vrij vlot. Ik begrijp niet goed dat het opstarten nog steeds niet wil verbeteren. Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met de processor, misschien is die het stilletjes aan, aan het begeven? Volgens mij gebruikt de processor niet zijn volledige capaciteit tijdens het opstarten. Met vriendelijke groeten, Gery Daelemans
  9. Ik heb de Pc wel al eens opnieuw laten opstarten na het uitvoeren van Findykill met optie 2. Maar ik vond dat het opstarten niet echt veel sneller was, ik zal het vandaag nog enkele keren proberen en laat u het morgen weten of er enige verbetering merkbaar is. Alvast bedankt voor de medewerking, Met vriendellijke groeten, Gery Daelemans
  10. Ok hier het logje met optie 2: ----------------- FindyKill V4.005 ------------------ * User : Daelemans Gery - DAMANI * Emplacement : C:\Program Files\FindyKill * Outils Mis a jours le 17/10/08 par Chiquitine29 * Suppression effectuée à 17:09:52 le di 23/03/2010 * Windows_NT - Internet Explorer 8.0.7600.16385 ((((((((((((((( *** Suppression *** )))))))))))))))))) --------------- [ Processus actifs ] ---------------- C:\Windows\System32\smss.exe C:\Windows\system32\csrss.exe C:\Windows\system32\wininit.exe C:\Windows\system32\csrss.exe C:\Windows\system32\services.exe C:\Windows\system32\lsass.exe C:\Windows\system32\lsm.exe C:\Windows\system32\winlogon.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\System32\spoolsv.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Program Files\Norton 360\Engine\3.8.0.41\ccSvcHst.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe C:\Program Files\Norton 360\Engine\3.8.0.41\ccSvcHst.exe C:\Windows\system32\taskhost.exe C:\Windows\system32\userinit.exe C:\Windows\system32\Dwm.exe C:\Windows\system32\taskeng.exe C:\Windows\system32\runonce.exe C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe C:\Windows\system32\conhost.exe C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe --------------- [ Fichiers/Dossiers infectieux ] ---------------- »»»» Suppression des fichiers dans C: »»»» Suppression des fichiers dans C:\Windows »»»» Suppression des fichiers dans C:\Windows\Prefetch Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\HPQGPC01.EXE-92C87699.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\MPAS-D_BD1.EXE-97E29C40.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\GOOGLETOOLBARUSER_32.EXE-4E14BB2A.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\HPWUSCHD2.EXE-8EDB8800.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\MCUI32.EXE-36338C2A.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\REGSVR32.EXE-8461DBEE.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-02CC9EFF.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-1EABFB56.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-230FC512.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-29838166.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-3FC8B7C5.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-411A328D.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-8421D731.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-93120C58.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\RUNDLL32.EXE-DE9673F9.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\HPQBAM08.EXE-5B656772.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\HPQSTE08.EXE-8FA26316.pf Supprimé ! - C:\Windows\Prefetch\HPQTRA08.EXE-B5C3CA4D.pf »»»» Suppression des fichiers dans C:\Windows\system32 »»»» Suppression des fichiers dans C:\Windows\system32\drivers »»»» Suppression des fichiers dans C:\Users\Daelemans Gery\AppData\Roaming »»»» Suppression des fichiers dans C:\Users\DAELEM~1\AppData\Local\Temp --------------- [ Registre / Clés infectieuses ] ---------------- Supprimé ! - HKEY_CURRENT_CONFIG\System\CurrentControlSet\Enum\ROOT\LEGACY_SROSA -> Certaines clés ont été supprimées au premier reboot ... --------------- [ Etat / Redémarage des services ] ---------------- +- Mode sans echec restauré ! +- Services : [ Auto=2 Demande=3 Désactivé=4 ] Ndisuio - Type de démarrage = 2 EapHost - Type de démarrage = 2 Wlansvc - Type de démarrage = 2 SharedAccess - Type de démarrage = 2 wuauserv - Type de démarrage = 2 wscsvc - Type de démarrage = 2 --------------- [ Nettoyage des supports amovibles ] ---------------- +- Informations : C: - vast station +- Suppression des fichiers : --------------- [ Registre / Moutpoint2 ] ---------------- -> Recherche négative. --------------- [ Recherche Cracks / Keygen ] ---------------- ---------------- ! Fin du rapport ! ------------------
  11. Ik heb het toch eerst nog eens geprobeert met run as administrator en dan werkte het wel! Zie hier het logje: ----------------- FindyKill V4.005 ------------------ * User : Daelemans Gery - DAMANI * Emplacement : C:\Program Files\FindyKill * Outils Mis a jours le 17/10/08 par Chiquitine29 * Recherche effectuée à 16:53:05 le di 23/03/2010 * Windows_NT - Internet Explorer 8.0.7600.16385 ((((((((((((((((( *** Recherche *** )))))))))))))))))) --------------- [ Processus actifs ] ---------------- C:\Windows\System32\smss.exe C:\Windows\system32\csrss.exe C:\Windows\system32\wininit.exe C:\Windows\system32\csrss.exe C:\Windows\system32\winlogon.exe C:\Windows\system32\services.exe C:\Windows\system32\lsass.exe C:\Windows\system32\lsm.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\System32\spoolsv.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Program Files\Norton 360\Engine\3.8.0.41\ccSvcHst.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Windows\system32\taskhost.exe C:\Windows\system32\Dwm.exe C:\Windows\Explorer.EXE C:\Windows\SOUNDMAN.EXE C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE C:\Program Files\Google\Quick Search Box\GoogleQuickSearchBox.exe C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe C:\Program Files\HP\HP Software Update\hpwuSchd2.exe C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe C:\Program Files\Norton 360\Engine\3.8.0.41\ccSvcHst.exe C:\Users\DAELEM~1\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.EXE C:\Windows\system32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\HP\Digital Imaging\Bin\hpqPhotoCrm.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnetwk.exe C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe C:\Windows\System32\svchost.exe C:\Program Files\Windows Live\Mail\wlmail.exe C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe C:\Program Files\HP\Digital Imaging\smart web printing\hpswp_clipbook.exe C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10e.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltuser.exe C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser_32.exe C:\Windows\system32\taskeng.exe C:\Windows\system32\conhost.exe --------------- [ Fichiers/Dossiers infectieux ] ---------------- »»»» Presence des fichiers dans C: »»»» Presence des fichiers dans C:\Windows »»»» Presence des fichiers dans C:\Windows\Prefetch »»»» Presence des fichiers dans C:\Windows\system32 »»»» Presence des fichiers dans C:\Windows\system32\drivers »»»» Presence des fichiers dans C:\Users\Daelemans Gery\AppData\Roaming »»»» Presence des fichiers dans C:\Users\DAELEM~1\AppData\Local\Temp --------------- [ Registre / Startup ] ---------------- HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run SoundMan REG_SZ SOUNDMAN.EXE LManager REG_SZ C:\Program Files\Launch Manager\QtZgAcer.EXE Google Quick Search Box REG_SZ "C:\Program Files\Google\Quick Search Box\GoogleQuickSearchBox.exe" /autorun SunJavaUpdateSched REG_SZ "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe" HP Software Update REG_SZ C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe hpqSRMon REG_SZ C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSRMon.exe HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Sidebar REG_SZ C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun swg REG_SZ "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe" msnmsgr REG_SZ "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background Google Update REG_SZ "C:\Users\Daelemans Gery\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c --------------- [ Registre / Clés infectieuses ] ---------------- --------------- [ Etat / Services ] ---------------- +- Services : [ Auto=2 Demande=3 Désactivé=4 ] Ndisuio - Type de démarrage = 3 EapHost - Type de démarrage = 3 Wlansvc - Type de démarrage = 2 SharedAccess - Type de démarrage = 3 wuauserv - Type de démarrage = 2 wscsvc - Type de démarrage = 2 --------------- [ Recherche dans supports amovibles] ---------------- +- Informations : C: - vast station +- presence des fichiers : --------------- [ Registre / Moutpoint2 ] ---------------- -> Recherche négative. ------------------- ! Fin du rapport ! --------------------
  12. Bij deze kan ik u melden dat "Findykill" spijtig genoeg niet werkt, ik heb gekozen voor optie 1 en ik krijg steeds de vermelding "toegang geweigerd". Ik heb ook al geprobeerd met de firewall en de anti virus van Norton uit te schakelen maar het resultaat blijft hetzelfde. Zie afbeelding: [ATTACH]4284[/ATTACH] Hoe kan ik het programma nu het best verwijderen via de uninstal van het programma zelf of via het configuratie scherm software verwijderen? Met vriendelijke groeten, Gery Daelemans
  13. Werkt Findykill wel in Windows 7? Er staat enkel bij Xp/Vista
  14. Ik denk niet dat Norton de oorzaak van het probleem is, ik gebruik al 5 maanden Norton samen met Windows 7 en het is pas de laatste dagen dat het opstarten sterk begint te verminderen. Zou er echt geen andere oplossing zijn? Ik heb ook al gelezen dat je ook soms Combofix aanraad, is dit overbodig of bestaat er een kans dat er toch nog een probleem gevonden word? Of zou het eerder iets te maken hebben met de hardware? Met vriendelijke groeten, Gery Daelemans
  15. Mag ik omtrent mijn probleem nog enige reactie vewachten vandaag, of is dit eerder iets voor morgen? Zoals je kan zien zijn er met het scannen met MBAM geen infecties aangetroffen, zodoende kon ik ook "bekijk resultaten" niet aanklikken. Moet ik nog verdere stappen ondernemen? Zoja, dan zou ik graag weten dewelke. Alvast bedankt voor de medewerking, Met vriendelijke groeten, Gery Daelemans
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.