Ga naar inhoud

exhxv

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

exhxv's prestaties

  1. Zie het zo: In tabblad 1, de master data staat: A B C ... F 1 Email voornaam achternaam afdeling 2 jan@jan.be Jan Jansen IT 3 hilde@jan.be Hilde van Hamme HR dit zijn vervolgens 10.000 records, en er zijn dus nog meer kolommen met meer data. Vervolgens krijg ik lijsten, die ik vervolgens in tabblad 2, tabblad 3 plak, met enkele honderden namen. Echter, hier heb ik slechts: A B C 1 email voornaam achternaam 2. peter@jan.be Peter Maes Nu wil ik dus die lijsten in tabblad 2, 3 en vele anderen verrijken met de data uit kolom F in tabblad 1, namelijk 'afdeling'. Hoe pak ik dit aan? Helpt dit?
  2. Hoi! Ik heb een excel bestand met in tabblad 1 duizenden personen, met allemaal informatie erbij, waaronder hun @ adressen en de afdeling waar ze werken. Netjes in verschillende kollomen. Vervolgens krijg ik lijsten van medewerkers met alleen maar hun @ adres. Ik zet die in (bijv) tabblad 2. Maar nu wil ik graag dat er in dit tabblad 2 een verrijking gedaan wordt met de afdeling waar ze werken. Die data staat wel in tabblad 1, maar handmatig is het niet te doen (gaat om duizenden entries). Hoe zorg ik in tabblad 2 nou dat daar naast de kolom met het e-mailadres in de B kolom de afdeling komt te staan aan de hand van die aanwezige data in tabblad 1? Alvast dank voor jullie hulp! Gr, Peter.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.