Ga naar inhoud

lee

Lid
  • Items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

lee's prestaties

  1. Ik heb nergens een usb is zitten. Ik gebruik alleen een kabel voor internet. Moet ik die er dan uit doen ipv die usb?
  2. Deze staat in netwerkbeheer: marvel Yukon 88E8039 PCI-E Fast Ethernet Controller RT73 USB Wireles Lan card
  3. bij apparaatbeheer en netwerkapparaten staan 2 netwerken beide verwijderen? het netwerkbeheer kan ik niet vinden, is dat hetzelfde als netwerk centrum? en netwerken in netwerkapparaten verwijderen en dan direct ook dat van netwerkbeheer verwijderen of eerst de pc opnieuw opstarten en dan dat netwerkbeheer verwijderen?
  4. Ik heb de aan en uit knop van de modem/driver meer dan 10 seconde uit gedaan. Daarna gewacht tot alles was opgestart, toen mijn laptop weer gestart en verbinding gemaakt met een draadloosnetwerk en nog steeds kan hij geen contact maken. De andere pc's wel. Als ik een internetkabel in m'n laptop stop doet hij het wel gewoon, maar dat was daarvoor ook al.
  5. de router is toch de KPN Experia Box? Als ik dat doe blijft er op de andere laptops en pc nogsteeds internet neem ik aan. En op een reset knop te drukken of het stroom eraf halen?
  6. Mijn laptop was kapot, ik heb hem laten reparen, er zit een nieuwe hardeschrijf in. Nu wilde ik draadloos internet aansluiten zoals ik het daarvoor ook had. Alleen kon ik geen verbinding met een netwerk maken. Ik heb vele oplossingen proberen te vinden maar het is niet gelukt. Dit gaf hij meerdere malen aan: Ik ging rechts onder in het scherm naar twee kleine beeldschermpjes met een kruis erdoor heen, er met mijn rechtermuisknop op geklikt en vervolgens op "verbinding met een netwerk maken". Er wordt een nieuw venster geopend. Boven in het venster staat: "Er kunnen geen netwerken worden gevonden". Ook als ik meerdere malen op "Netwerkcomputers en apparaten weergeven", midden in het venster, klikte kwam er een nieuw venster met daarin "De computer heeft geen netwerkverbinding. Klik hier om verbinding te maken..." daar klikte ik vervolgens op en daarna op "Verbinding met een netwerk maken". Dan kwam ik weer in het venster "Er kunnen geen netwerken worden gevonden" terecht. In dat scherm klik ik op "Een verbinding of netwerk instellen" daarna klik ik op "Handmatig verbinding met een draadloosnetwerk maken, verbinding met een verborgen netwerk maken of een nieuw draadloos profiel maken". Dan voer ik mijn gegevens in zoals netwerknaam, beveiligingsleutel enz. dat klopte allemaal, want dat kon ik met andere laptops in huis controleren, die wel internet hebben. Ik klik ook "deze verbinding automatisch starten" aan. Uiteindelijk klik ik op "volgende". Dan staat er dat mijn netwerk is toegevoegd. Ik kan dan kiezen tussen "Verbinding maken" of "Verbindingsinstellingen wijzigen". Ik klik op het laatste. In dit nieuwe venster staat alle gegevens die ik net had in gevuld ik controleer het en zie dat het klopt, ik klik op "ok" Dan kom ik weer in het vorige venster terecht en klik nu de eerste mogelijkheid aan "verbinding maken”. Dan komt het allereerste scherm weer in beeld, nu niet meer met "Er kunnen geen netwerken worden gevonden" maar de tekst “Selecteer een netwerk waarmee u verbinding wilt maken”. In het scherm staat het netwerk wat ik net heb toegevoegd, na de naam staat beveiligd netwerk en daarna 5 oplopende staafjes in het groen. Ik klik dat netwerk aan. Er komt "verbinding met (mijn netwerknaam) maken" in beeld en een balk die aangeeft dat hij verbinding probeert te maken. Na een tijdje komt er te staan: "Het maken van een verbinding met het netwerk duurt langer dan normaal". Uiteindelijk staat er "Er kan geen verbinding met (mijn netwerknaam) worden gemaakt”. Ik kan klikken op "Probleem vaststellen" of "Verbinding met ander netwerk maken". Ik klik op het eerste. Dan staat er: "Kan geen verbinding met (mijn netwerknaam) maken. Het maken van een draadloze verbinding is vanwege een onbekende reden mislukt." Vervolgens kan ik uit twee dingen kiezen: "Probeer opnieuw verbinding met (mijn netwerknaam) te maken. Vraag de netwerkbeheerder of hardwarefabrikant om ondersteuning als het probleem zich blijft voordoen." Of "Geef de beschikbare draadloze netwerken weer. Vervolgens kunt u opnieuw proberen verbinding te maken met (mijn netwerknaam), of verbinding maken met een ander netwerk Als u de eigenaar van dit netwerkbent of het netwerk instelt, stel u de draadloze router of draadloos toegangspunt opnieuw in en probeert u opnieuw verbinding te maken.” De wifi knop staan aan, mijn driver van internet is de KPN Experia Box. Het probleem blijft zich steeds maar voor doen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.