Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

ajkappert

Lid
  • Aantal items

    151
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over ajkappert

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 17-10-1945

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Weinig Ervaring

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Hallo Stegisoft, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw advies was voor mij eigenlijk een brug te ver, ik durfde niet goed. Mede doordat het probleem ook elders in word en excel zat heb ik bijna alle updates van 3/1 verwijderd en nu doet alles het weer, ook Outlook. Hartelijk dank voor uw moeite om naar mijn probleem te kijken, misschien is dit wel een "harde" oplossing, maar het is er één. Kunnen we hiermee deze topic afsluiten? Met vriendelijke groet, Aalt Kappert
  2. Hallo Stegisoft, Dit had ik al geprobeerd, ik had n.l. eerst op jullie site gekeken bij veel voorkomende vragen en daar stond dit ook bij. Het werkt bij mij niet. Verder is het na die updates een crime, telkens als ik een bestand wil openen, dan krijg ik "Microsoft office profession plus 2007 wordt geconfigureerd, er verschijnt een balk, groen voortschreidend met daar boven "voortgang van de configuratie". allemaal zeer ergerlijk. Wat mij betreft gooien we de hele boel er weer af, maar hoe doe ik dat?
  3. Gisteren nieuwe updates van microsoft geinstalleerd, o.a. Defender, wanneer ik nu een afspraak wil plannen in het agenda van Outlook en klik op "opslaan en sluiten" dan krijg ik de melding "niet geïmplementeerd" en wordt het dus niet opgeslagen. Ik gebruik windows 10, de volgende updates zijn geinstalleerd: CCSETUP 538 (1) + (2).EXE Windows 10 upgrade 28098.EXE en idem (1) + (2)
  4. Hallo Droske, Een mail naar mijzelf lukt uitstekend, alles gaat de laatste dagen goed. Met vriendelijke groet, Aalt
  5. Hallo Droske, Betekent dit dat ik verder niets hoef te veranderen in MAIL? Bij Accounts staat OUTLOOK en daaronder in kleinere letters mijn email adres. Wat ik tot nu toe verstuurd heb is goed gegaan, geen vervelende dingen meer, hopelijk blijft dat zo. Als ik niets meer hoef te veranderen, dan kunnen we dit hoofdstuk toch sluiten? Nogmaals hartelijk dank voor je perfecte hulp en groet, Aalt
  6. Bij mijn account staat reeds: Outlook met daar onder xxxxxxxxx@live.nl
  7. Heb gedaan wat je me gevraagd hebt, inderdaad zijn de gebruikte tools nu verwijderd. Is het probleem hiermee opgelost? Ik heb incredimail verwijderd, maar moet ik nu een nieuw mail adres kiezen of kan ik live.nl blijven gebruiken? Een nieuw mail adres is wel weer een heel gedoe. Het gekke is dat het ook regelmatig goed gaat, de geschreven mail is dan meteen weg, zo het hoort en soms komt dat bericht dat er geen internet verbinding is terwijl dat niet klopt. Ik hoor graag nog even van u wat verstandig is om te doen. In elk geval hebt u mij heel plezierig en vooral met heel duidelijke instructies geholpen, daarvoor mijn hartelijke dank.
  8. AdwCleaner[C0].txt AdwCleaner[S0].txt
  9. Ik heb incredit mail verwijderd nadat ik de Fixlog.txt heb gemaakt. Amazon en HiJack had ik al verwijderd. Fixlog.txt
  10. Mijn "nieuwe" email adres is xxxxxxx@live.nl
  11. Addition.txtFRST.txtFRST.txtAddition.txt
  12. Tot op heden geen enkele reactie gehad, dat ben ik helemaal niet gewend van dit forum, heb ik iets fout gedaan? Ter aanvulling, de mail lijkt niet weg te gaan, krijg een foutmelding, vervolgens krijgt de geadresseerder 130 keer dezelfde mail, wat te doen?
  13. Wanneer ik een mail verstuur dan krijg ik een berichtje dat deze niet verstuurd is omdat ik niet verbonden ben met internet (wat niet klopt want ik krijg wel mail binnen en kan normaal internetten). vervolgens komt de niet verzonden mail in "concepten" te staan en wel tot 1200 keer dezelfde mail.
  14. Hartelijk dank Kweezie Wabbit, ik heb je topvorm-nazorg overgenomen en zal dat regelmatig doen. Nogmaals hartelijk dank en groet, Aalt Kappert
  15. L.S. Volgens mij is er niet veel meer veranderd, ik stuur je de knipsels nog even mee om te kunnen kijken. Het is een stuk verbeterd, ik ben zeer tevreden.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.