Ga naar inhoud

sanderversteegh

Lid
  • Items

    40
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 profesional/ Windows 7 ultimate
  • Monitor
    15 inch LCD LED/ iiyama 24" LCD
  • Moederbord
    DELL Precision M4800/ Gigabyte Z77-D3H
  • Processor
    2,70GHz Intel Core i7 4800MQ/ 3,50 GHZ intel quad core i7 2700k
  • Geheugen
    Samsung Ddr3 8GB / corsaie vengeance 16GB
  • Grafische Kaart
    NVIDEA Quadro K1100M / Club HD7850 AMD Radion 2GB
  • Harde Schijf
    Crusial MSATA 250GB SSD en Seagate HybridHD 500GB / 1TB
  • Voeding
    een AC 540W PowerBrick / Coolmaster 700W
  • Geluidskaart
    Intel High Definition Audio / VIA HD audio
  • Behuizing
    DELL Precision M4800 / Coolmaster Storm trooper

sanderversteegh's prestaties

  1. ik heb hem de hele nacht laten draaien maar hij lijkt niet veder te komen. Bijna 12 uur later laat die nog steeds dit zien: Hoort dit of gaat er iets mis? Alvast bedankt, Met vriendelijke groetjes, Sander
  2. Ik heb het programma opnieuw geprobeerd maar hij vraagt niet om te herstarten. Dit is het nieuwe log bestand. zoek-results.log
  3. Ik heb wat tijd gevonden om een back-up te maken en uw handleiding te volgen. De volgende bestanden zijn het resultaat hier van. Ik hoop dat u hier wat mee kan. Bedankt voor uw geweldige hulp. Met vriendelijke groetjes, Sander runcheck.txt Fixlog.txt
  4. Ik probeer TwinCAT op het moment te de-installeren. Dit lukt niet en ik krijg dus de genoemde foutmelding. Om te kijken of dat het oplossten heb ik met de TwinCAT installer een recovery gedaan en het programma proberen opnieuw te installeren. Kijken of de-installeren dan wel kon. Maar dit werkte dus ook niet. Iedereen bedankt dat jullie allemaal weer klaar staan om me te helpen een oplossing te vinden. Met vriendelijke groetjes, Sander
  5. Jazeker, dat is het eerste wat ik geprobeerd heb. Ook twincat opnieuw installeren en dan de-installeren werkte niet aangezien die dan zegt dat die al geïnstalleerd is. Ook een recovery doet niks.
  6. Hallo mensen. Ik was mijn probleem helemaal vergeten. Nu probeerde ik het programma weer te de-installeren maar dit lukte nog niet. Ik heb gedaan wat je voorstelde en heb deze bijgevoegd. zou je me misschien veder kunnen helpen? sfcdetails.txt
  7. ik heb een recovery en dan een deinstallatie geprobeerd en ook via REVO uninstaller. Maar ik blijf de zelfde error krijgen...
  8. Bedankt voor het idee, toch blijf ik het eerst liever nog even via de "normale"weg proberen aangezien een Register foutje als dit ook niet helemaal normaal is lijkt me. Zo'n third-party-software kan ik daarna altijd nog doen. Iniedergeval bedankt voor uw reacties. Met vriendelijke groetjes Sander
  9. nee, zoals u rechts bovenin kan zien in de zoekbalk staat daar "beck" er zijn niet meer resultaten.
  10. Hallo mensen, Ik probeerde vandaag TwinCAT te deinstalleren. Helaas kreeg ik een error: "Error 1402.Could nop open key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\EAPSIMMethods\18\FastReauthContext. verify taht you have sufficient acces to the key, or contact your support personnel. Na kort googelen kreeg ik de suggestie om de genoemde key machtigingen te controleren. Dit klonk ook wel als een logische stap als ik de error zo las. Dus ik opende oude vertrouwde register-editor om dit eens te bekijken. krijg ik bij de genoemde key de volgende foutmelding. "U bent niet gemachtigd om de huidige machtigingsinstellingen voor FastReauthContext weer te geven, maar u kunt wel wijzigingen in de machtigingen aanbrengen." Nu vind ik dit een erg bijzondere melding aangezien ik de administrator en enige gebruiker ben van de computer. En ook kan ik nergens in de schermen daarna vinden hoe ik een bestaande gebruiker zou moeten toevoegen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit nu oplos en TwinCAT van mijn computer krijg? Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes Sander.
  11. Hallo mensen, het probleem is opgelost. De leverancier heeft nieuwe DIM's terug gestuurd van een ander merk en het werkte zo'n beetje direct. Dus nu kan ik veder met het volgende (probleem) uitdaging. Bedankt voor uw reacties en een goed avond.
  12. Ik heb de originele en de nieuwe DIM's all naast elkaar gelegd en vergeleken. was geen echt verschil te zien. Alleen de stikkers met de hoeveelheid geheugen is anders. ook de contacten liggen recht tegenover elkaar. De geheugen chips zijn aan beide kanten geplaatst. Ik heb de DIM's terug gestuurd naar de leverancier. Die testen ze en sturen dan DIM's van een ander merk terug aangezien ze blijkbaar vaker problemen met dit merk hebben gehad. bedank voor het meedenken, jullie horen de conclusie nog.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.