Ga naar inhoud

rhodesian

Lid
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

rhodesian's prestaties

  1. Hallo, Ik moet het volgende doen: * Register the OCX file: * From the Windows Start Menu, choose Run and enter "regsvr32 C:\WINDOWS\system32\picclp32.ocx" (or the appropriate path to the file) and choose OK. Maar ik kan via het Windows Start Menu nergens de optie Run of uitvoeren vinden. Weet iemand waar dit ergens staat bij Windows 7.
  2. Ik heb mijn laptop terug gezet in de fabrieksinstellingen volgens de aanwijzingen van HP Support Assistent. Ik had problemen had met de insteekfilters van PaintShop Photo Pro en na informatie ingewonnen te hebben op het PSP forum bleek dat meerdere gebruikers daar last van hebben gehad en na alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd te hebben deze problemen vaak waren opgelost Omdat ik de laptop nog geen twee maanden heb en hij dus nog tamelijk leeg was dacht ik hem in de fabrieksinstellingen terug te zetten en gewoon opnieuw te beginnen net zoals ik heb kreeg. Na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen kan ik geen CD ROM's/DVD's afspelen. Ik krijg de volgende melding: picClp32.Ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. Het terugzetten in de fabrieksinstellingen verliep al tamelijk moeilijk, het duurde erg lang en het scherm flikkerde af en toe. Nu is mijn idee om via de 3 herstelschijven alles nog eens opnieuw te installeren maar het probleem is dat het CD/DVD station ook deze herstelschijven niet opstart. Herstel is dus onmogelijk. Hebben jullie misschien een oplossing voor mijn probleem? Groetjes, Marja
  3. Hallo, Ik werk veel met het programma Paintshop Photo Pro x3. Nu heb ik sinds een paar weken een laptop met Windows 7. Het probleem is nu dat er bepaalde insteekfilters niet meer werken. Ik krijg dan de foutmelding dat het filter niet werkt met de 64 bits Windows 7. Is hier een oplossing voor?
  4. Hallo, Ik heb sinds kort een laptop met Windows 7. We hebben ook een PC met Windows SP. Onze Internetprovider is 1und1 omdat we in Duitsland wonen. We kunnen bij deze provider 100 e-mail adressen aanmaken en hebben er nu twee. De ene op de PC en de andere op mijn laptop. Nu is het volgende het geval: om mijn laptop kan ik wel e-mails verzenden maar niet ontvangen. Ze komen wel binnen bij de webserver maar niet in mijn IN Box van Windows Live Mail. Ik heb de instellingen al verschillende keren gecontroleerd en vergeleken met die van ons eerste e-mail adres maar het lukt me niet. Kan iemand mij helpen? Ik heb al een e-mail naar de klantenservice van de provider gestuurd maar krijg daar geen antwoord. Heb deze ook al opgezegd vanwege de slechte service maar moest vanwege 1 dag te laat opzeggen nog een jaar bij hun blijven. Echt slechte service dus.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.