Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Giell

Lid
  • Aantal items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Giell

  • Titel
    Nieuweling

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Probleem is ondertussen opgelost. Blijkbaar hadden ze bij het registreren van de modem de 2 mac adressen omgedraaid. :') Bedankt iedereen!
  2. Goedemiddag iedereen, Ik ben gisteren m'n Telenet all in one modem/router gaan omruilen naar een modem only. Dit omdat ik reeds alles achter m'n eigen router had hangen, en ik dus van die dubbele NAT af wou. Nu bleek dus dat na het aansluiten, niets werkte. Ik heb dus geen internet meer. Ook niet als ik een toestel rechtstreeks op de modem hang. In de winkel vertelde ze me dat de modem geactiveerd was, maar heb hier dus m'n twijfels over. Ik heb deze middag al contact opgenomen met Telenet maar blijkbaar zitten ze zelf met een technisch probleem waardoor ze niets kunnen testen. Als ik een ipconfig doe krijg ik wel verbinding met telenet.be, maar ik heb geen publiek IP adres. Enkel eentje dat begint met 172... Heeft iemand van jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt!
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...