Ga naar inhoud

Sip

Lid
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Sip

  • Verjaardag 03-08-1949

Sip's prestaties

  1. Het probleem is inmiddels opgelost. De oplossing van Microsoft werkte in eerste instantie niet. Nadat ik IE opnieuw heb geïnstalleerd bleef de fout bestaan. Na onderstaande oplossing van Microsoft nogmaals uit te voeren, was het probleem opgelost. RESOLUTION To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps: 1.Quit all programs that are running.2.Click Start, and then click Run.3.Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.4.When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below): •Shdocvw.dll•Actxprxy.dll•Oleaut32.dll•Mshtml.dll•Browseui.dll•Shell32.dll
  2. Als je naar Postbank.nl: Betalen, Hypotheken, Sparen, Internetbankieren, Lenen, Verzekeren, Beleggen, Pensioenen gaat staat er rechts boven in de hoek "Inloggen mijn Postbak.nl". Dit is op de PC waar ik deze problemen mee heb niet zichtbaar.
  3. Diverse links werken niet meer. Verder krijg ik blanco of onvolledige pagina's op Internet. Voorbeeld: telebankieren via mijn Postbank is de tekst "inloggen" niet zichtbaar en kom ik dus geen stap verder. wel lekker voordelig, maar ook lastig. IE opnieuw geïnstalleerd maar geen verbetering. Help... Helppppp
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.