Ga naar inhoud

Bezbro

Lid
  • Items

    21
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Bezbro's prestaties

  1. Tja, normaal via de netwerkkabel. Met Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection uitgeschakeld werkt de mail dus prima. Nu ik echter draadloos ga, zit ik met hetzelfde probleem. Die Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection is dus corrupt denk ik. Ik ben nu een nieuwe installatie aan het downloaden van intel.com om het (hopelijk) op te lossen. ---------- Post toegevoegd om 20:23 ---------- Vorige post was om 20:15 ---------- Dat was het dus ook niet. Hij maakt nu wireless verbinding via een Intel-programmaatje. Wireless doet het prima, verzenden per mail alleen niet...
  2. Tja,normaal met netwerkkable. Die werkt dus prima als Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection is uitgeschakeld. Als ik echter draadloos ga (en de broadcom uitschakel) zit ik weer met hetzelfde probleem. Het lijkt me dus dat die Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection corrupt is. Ik ben nu op intel.com een diagnostische check aan het uitvoeren.
  3. Het probleem is opgelost en was eigenlijk heel simpel... Ik heb 2 netwerkadapters op de computer: - Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet en - Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection Blijkbaar hebben deze 2 een conflict met elkaar, want als ik de wireless uitschakel, kan ik zowaar weer verzenden. Nu is natuurlijk de vraag hoe ik nu die 2 wel naast elkaar kan laten draaien...?
  4. Helaas zijn er geen updates op het stuurprogramma Ethernet Controller = Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet
  5. @Clarkie, deze instellingen had ik al gecheckt en uiteraard uitgeprobeerd en keer op keer op alle mogelijke manieren toegepast. Helaas zonder resultaat.
  6. Mijn provider is Ziggo (NL) Als ik 587 gebruik krijg ik de melding: Task 'Family -Sending' reported error (0x800CCC78) : 'Unable to send the message. Please verify the e-mail address in your account properties. The server responded: 530 Je moet eerst inloggen als je poort 587 gebruikt' De instellingen zijn correct.
  7. Even een paar vraagjes en ik hoop dat ik hiermee de probleemoplossing weer vlot kan trekken. Mijn probleem is nl. nog altijd niet opgelost: Als ik een online controle uitvoer op de bereikbaarheid van poort 25 (SMTP Server Test Tool - poort 25), lijkt het alsof deze geblokkeerd wordt. We hebben al eerder uitgesloten dat dit door de virusscanner en de firewall komt. - Is de toegankelijkheid van de poorten al nagegaan in alle scriptjes die ik heb gepost of kan je dat daar niet uit afleiden? - Hoe kom ik erachter of er een, en zo ja welk, programma daadwerkelijk de poort blokkeert? - Hoe kan ik een blokkade herstellen of kan ik een andere 'vrije' poort toewijzen, en zo ja, hoe en welke? Daarnaast heb ik een volgende check uitgevoerd: Met regedit achter opdrachtprompt het commando netstat -an ingevoerd met het volgende resultaat: Proto Lokaal adres Extern adres Status TCP 0.0.0.0:135 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren TCP 0.0.0.0:445 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren TCP 0.0.0.0:1025 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren TCP 127.0.0.1:1026 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren enz. (bovenstaande zijn geloof ik alleen relevant) Een ander wees me op het feit dat Outlook Express ook een belangrijke rol kan spelen. Outlook Express heb ik inmiddels weer volledig operatief op mijn computer (weet niet of het verwijderd was, heb IE hersteld), alleen lost dit het probleem niet op. Is OE inderdaad van belang en is er iets dat ik hiermee moet/kan doen?
  8. Oude antivirus was ook NOD32. Om te kijken of dit een conflict gaf, heb ik deze gedeïnstalleerd met Your Uninstaller 2010 en AVG erop gezet. Gaf helaas geen verschil. Deze is ook weer verwijderd met Your Uninstaller 2010, dus volgens mij aardig grondig, en oude vertrouwde NOD32 weer teruggezet. Ik heb geen aparte extra firewall gehad naast de standaard Windows firewall. Ik heb en had dus nooit 2 antivirusprogramma's of 2 firewalls tegelijk geïnstalleerd. De problemen zijn ook niet gestart naar aanleiding van de installatie van een andere of extra anti-virus, firewall of programma, maar door een conflict van de vraag om een leesbevestiging in Outlook 2007.
  9. Ik gebruik NOD32 Antivirus 3.0. Even nagekeken hoe dat zit met de firewall: ESET NOD32 is een virusscanner met ook een firewall maar waar geen handmatige instellingen mogelijk zijn. ESET NOD32 heeft geen spamfilter voor Microsoft Outlook en Outlook Express. Uiteraard worden de e-mails wel op virussen gescant alvorens het bericht wordt geopend. Ik kan deze firewall dus niet handmatig configureren. Ik heb al geprobeerd om met een ander virusprogramma (AVG), zonder virusprogramma en ook met NOD32 uitgeschakeld. Dit gaf allemaal geen verschil.
  10. Ik heb standaard Windows firewall. Uitschakelen geeft geen verandering
  11. Ik heb weer eens de bestaande accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt volgens dit stappenplan, maar helaas wederom bij de test van de account (heb nu alleen de hoofdaccount aangemaakt): Establish network connection : Completed Find outgong mail server (smtp) : Completed Find incoming mail server (POP3) : Completed Log onto incoming mailserver (POP3) : Completed Send test e-mail message : FAILED Met als foutmelding: The specified server was found, but there was no response from the server. Please verify that the port and SSL information is correct. To access these settings close this dialog, then click More Settings and click on the Advanced tab. De instellingen op het Advanced veld staan als volgt (default): Incoming server (POP3): 110 This server requires an encrypted connection (SSL) -> niet aangevinkt Outgoing server (SMTP): 25 This server requires an encrypted connection (SSL) -> niet aangevinkt Server timeouts: 1 minute Delivery: Leave a copy of messages on the server -> niet aangevinkt Bij het versturen van een regulier e-mail krijg ik nog altijd de melding: Task 'Familie van Bezooijen - Sending' reported error (0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).' Misschien dat deze informatie weer iemand verder helpt?
  12. @Clarkie: Dank je, maar deze pagina's had ik zelf ook gevonden. Helaas biedt geen van deze pagina's een oplossing. Ik vermoed nu, na al dit speurwerk, dat het wel eens aan de modem kan liggen, maar ik heb geen hoe ik dat 1) kan controleren en 2) kan repareren. Kan iemand hier eens induiken. Voor zover ik begrijp uit de reactie van Kape is er verder niets mis met de software, toch?
  13. - E-mailprotectie uitgezet, helaas geen verandering - Fix-it uitgevoerd, daarna CCleaner (had ik gelukkig al) laten draaien, opnieuw geïnstalleerd, maar helaas nog altijd geen verandering - Nogmaals e-mailprotectie uitgezet (puur voor extra controle), nog altijd niets... Protectie staat weer aan, maar nog altijd geen verandering. Verzenden via webmail kan nog steeds wel.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.