Ga naar inhoud

Stan Krolicki

Lid
  • Items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Stan Krolicki

  • Verjaardag 22-09-1937

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10
  • Monitor
    Philips Brilliance 200p
  • Geheugen
    1,5GB

Contact Info

  • Website URL
    stankrolicki@skynet.be

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Stan Krolicki's prestaties

  1. Hallo Beste, heb ondertussen contact opgenomen met de "Answer desk" van Microsoft. het euvel ligt aan een beschadiging van Windows10. heb Windows 10 geherinstalleerd en het probleem is opgelost. In ieder geval bedankt voor de medewerking Groeten Stan Krolicki
  2. Hallo Beste, Hierbij de gevraagde afbeeldig
  3. Hallo Beste, Heb ik gedaan, nu voor de tweede keer (vroeger zonder de PC terug op te starten). Helaas !! Ik heb de AGV-virusscanner en Windows defender en de firewall uitgeschakeld echter zonder resultaat. Ik heb in taakbeheer de services van firewall uitgeschakeld ook zonder resultaat mijn PC is een oud beestje (10 jaar) Ik heb ook een laptop van recentere datum. Die heeft dat euvel niet ?? Wat ik wel weet dat na de upgrade van windows 7 naar windows 10. Store het wel deed. Ook na de latere update naar verjaardag. Dus ligt het waarschijnlijk aan de latere updates ?? alvast bedankt voor uw hulp
  4. Ik heb dit nogmaals geprobeerd en specifiek voor Windows up-dates, maar er blijven nog steeds 28 items in de wachtrij met de vermelding "fout, zie details". Eigenaardig genoeg waren er gisteren 29 items in de wachtrij ???
  5. Heb ik gedaan echter zonder resultaat. Ik heb zelfs een herstel gedaan naar een vorige punt; ook zonder resultaat.
  6. Bedankt voor uw reactie : de foutmelding is : 0x800706D9. Je brengt me op een idee. Normaal log ik in met @live.be máár het zou ook @skynet.be kunnen zijn. Alvast bedankt. Ik laat iets weten heb de foutcode gegoogeld en de instructies opgevolgd. Ben naar de helpdesk van Microsoft geweest enz. Alles zonder resultaat. Er staan bij mij 29 items op de wachtlijst in "store" met iedere keer de vermelding "fout bij downloaden, zie details". Bij de details komt dan de foutcode en het verzoek om het later nogmaals te proberen Mijn hoop was ijdel : ik log inderdaad in met xxxx@live.be.
  7. Bedankt voor uw reactie : de foutmelding is : 0x800706D9. Je brengt me op een idee. Normaal log ik in met @live.be máár het zou ook @skynet.be kunnen zijn. Alvast bedankt. Ik laat iets weten
  8. het downloaden vanuit store gaat niet meer. Alle mogelijkheden uitgetest zoals uitschakelen van firewall enz niets lukt
  9. mijn e-mailbrowser is OUTLOOK 2007. De accounts staan in "persoonlijke mappen" Ik heb per ongeluk nog een map bijgemaakt nl : xxx@www" mijn standaard account. Hoe kan ik deze verwijderen en mijn berichten van deze account toch in "postvak in" van de "persoonlijke mappen" ontvangen ? Dank bij voorbaat Stan K. PC Helpforum moderator bericht: Email adres verwijderd
  10. Helpt niet. De HD werd geherformaterrd bij de installatie van de OS. Toch bedankt !
  11. Bedankt. Onder AVG vind ik als toegestane netwerken : bbox2-ef88 met een MAC adres . Mijn OS was vroeger "windows XP media center" na een vidoekaart crach heeft men de harde schijf geherfomateerd en als OS windows prof. geïnstaleerd. Sindsdien het probleem.
  12. Bedankt voor uw reactie. Antivirus van AVG-Free en Firewall van Windows. Het wachtwopord is juist. Hoe kan ik zien of de firewall de verbinding blokeert, met draad is er geen probleem.
  13. Ik werk met windows XP prof. an als router de b-box 2 van Belgacom, beveiligd Mijn PC geeft aan dat er een draadloze verbinding is met de bbox2 maar ik kan niet op internet. Indien de bbox2 met draad verbonden is aan de PC werkt alles prima. Indien mijn kleinzoon thuis is dan kan hij met zijn laptop draadloos op internet via de bbox2 als hij het wachtwoord kent. Waarom werkt de draadloze verbinding op mijn PC niet ??? Graag uw hulp, bij voorbaat dank Stan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.