Ga naar inhoud

matrox dualhead2go


bountylord

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik mijn matrox dualhead2go gaan halen maar zit met een probleem:

Dit is de opstelling 1laptop,1pc scherm en 1 beamer.

Op het pc scherm en het laptop scherm krijg ik een verschillend beeld (ik kan de muis van het ene naar het ander scherm doorlopend doen bewegen)

maar met de beamer (toshiba tlp560) heb ik een probleem deze kloont enkel het beeld van het pc scherm.

Is er een manier om deze ook een apart beeld te geven (zodat ik over de 3 schermen kan bewegen met de muis) of als dat niet mogelijk is het dan mogelijk het laptop scherm te klonen met de beamer.

(weet er trouwens iemand waar ik het installatie programma kan vinden van deze matrox (analog) want op de site zie ik enkel de versie die installatie met usb kabel toe laat en ik heb een met een gewone voedingskabel :s)

mvg

erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt te zien hoe je het beeldscherm en de beamer hebt aangesloten, indien ze niet op dezelfde poort van jou laptop zitten kan je ze normaal in de beelscherm instellingen wijzigen. Als je een koppelstuk hebt gebruikt om je beeldscherm en je beamer samen op 1 poort te stoppen is het naar mijn weten niet mogelijk een andere instelling in te stellen omdat je laptop maar weet van 1 extra beeldscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het waarschijnelijk niet werken zoals je het wil. Het tussenstuk werkt zoal ik vermeld heb, tenzij je mss met de beamer zijn software deze toepassing kunt instellen kan geen programma op je computer weten dat er een 3 de scherm is aangesloten aangezien de verdeling ( klooning ) gebeurt op een extern apparaat. en via het extern apparaat is enkel een video signaal afkomstig dus is dit niet mogelijk. Maar ok de nieuwe computers heb je normaal een DVI of S-Video poort, als je deze zou gebruiken voor je beamer die waarschijnlijk ook zo een poort heeft zou dit wel allemaal mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten er geen drivers op de cd bij?

Anders probeer de drivers van die usb, misschien dat het wel werkt.

Ook moet je eens in de drivers van je grafische kaart gaan snuffelen en zoeken naar "Extended Desktop" misschien dat het dan wel werkt.

En het zou wel moeten gaan met die matrox hoor! Zoals je zegt is die daar voor gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou in principe geen probleem mogen zijn.

Sluit alle apparaten aan en zet ze aan.

Klik rechts op het bureaublad.

Vista: Kies Aanpassen aan persoonlijke voorkeursinstellingen. kies beeldscherminstellingen.

XP: Klik op eigenschappen, tab instellingen.

Daar ziet u de schermen staan. Onderaan staat de optie om het beeld uit te breiden. Als dit uit staat wordt het beeld gekopieerd.

Zowel bij de analoge als digitale versie heb je geen voeding nodig. Hier een handleiding voor de installatie: http://www.matrox.com/graphics/media/pdf/products/gxm/en_dualhead2go_guide.pdf

Hier de software, maar normaal moet er een CD bijzijn:

Dualhead2go analog edition:

Matrox Graphics - Support - Driver Download

Dualhead2go digital edition:

Matrox Graphics - Support - Driver Download

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.