Ga naar inhoud

problemen met java sun


Gast geensken

Aanbevolen berichten

Gast geensken

hallo, op mijn pc (medion, besturings. vista) zijn er 3 gebruikers accounts.tot vorige week stelde alle 3 accounts op nederlandse site "spelpunt" kaarten enz.nu kan dit nog voor account 1 en3, wil account 2 spelen dan verschijnt de melding "geen of verkeerde java versie".

ik heb de laatste nieuwe versie van java geinstalleerd en toch kan men op account 2 niet spelen en krijgen we steeds dezelfde melding.

kunnen jullie me helpen ???? dankjewel en nog succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit werd gestuurd via pm:

problemen met java sun

hallo beste,

om op jou vraag te antwoorden, ik heb bij aanschaf van pc, gewoon drie account aangemaakt, éé ikzelf, ééntje vorr mijn vrouw, eentje voor dochter.

eigenaardig is dat dit probleem zich enkel voordoet op account van mijn vrouw.....

dank bij voorbaat

geensken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast geensken

beste,

ik zou het zeer op prijsstellen een antwoord op mijn vraag te krijgen, ik heb zeker geen nood aan antwoorden in de zin van "uw pc is je beste vriend" daar raakt mijn probleem hoe dan ook niet opgelost.

neem het jullie zeker niet kwalijk als je geen oplossing ziet, maar zeg het dan gewoon, ik zoek dan op andere sites.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik zou het zeer op prijsstellen een antwoord op mijn vraag te krijgen, ik heb zeker geen nood aan antwoorden in de zin van "uw pc is je beste vriend" daar raakt mijn probleem hoe dan ook niet opgelost.

neem het jullie zeker niet kwalijk als je geen oplossing ziet, maar zeg het dan gewoon, ik zoek dan op andere sites.

groetjes

ja inderdaad maar het antwoord wat u dus nu denkt te zien staat onder een zwarte lijn dit is dus geen antwoord maar een vast onderschrift.

bij mij ziet u dat ook maar dan een afbeelding en een latijnse tekst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik zou het zeer op prijsstellen een antwoord op mijn vraag te krijgen, ik heb zeker geen nood aan antwoorden in de zin van "uw pc is je beste vriend" daar raakt mijn probleem hoe dan ook niet opgelost.

neem het jullie zeker niet kwalijk als je geen oplossing ziet, maar zeg het dan gewoon, ik zoek dan op andere sites.

groetjes

Beste, ik stel voor dat u eerst eens de forumregels doorleest ipv mijn onderschrift te beledigen!

Mocht u ook de welkomsgids gelezen hebben, dan zou u weten dat u HIER uw antwoord moet zetten en geen mail/pm sturen, en moet ik bijgevolg jou bericht niet naar hier verplaatsen!

Wij zijn een team van vrijwillige gemotiveerde mensen, en wij doen dit in onze vrije tijd,volledig gratis! Kom dus niet af dat er na 1 dag nog geen antwoord op je probleem is gekomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.