Ga naar inhoud

[OPGELOST] converteren


Gast walter57

Aanbevolen berichten

Heb reeds meerdere films geconverteerd (avi + ondertitels) via winavi videa converter.

Ik heb nu de versie 8.0.

Bij de laatste 2 films komen de ondertitels 2 maal erop. éénmaal normaal, onderaan dus, maar ook éénmaal groot op het scherm.

Weet iemand hoe dit te verhelpen ?

Met dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nee hoor, dit systeem doe ik reeds een jaar en half.

Ik haal men films van torrentspy, plaats er ondertitels op via subsync, en converteer dan via winavi videoconvertor.

Dit lukte altijd : film en ondertitels waren perfect...tot nu, de ondertitels staan er door het converteren 2 keer op : éénmaal gewoon (onderaan de film) en éénmaal groter, vermengd met de film ..

Hoe komt de nu opeens ? enig idee ?

grtjs

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

en de film die je afhaalde was nog niet ondertiteld? Zou ook oorzaak kunnen zijn he,

ik heb even de instellingen hier nagekeken en ik zie niks dat er op kan wijzen om tweemaal ondertitels te kunnen plaatsen.

Wat kan je proberen:

1. Speel de film af voor converteren, kijk of deze reeds ondertitels is.

2. indien de film is zoals gewoonlijk, zonder ondertitels, dan raad ik je even aan om winavi te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

Zo zullen de instellingen gereset zijn en is je probleem normaal gezien opgelost

Laat weten als dit gelukt is zo ;-)

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nee hoor, dit systeem doe ik reeds een jaar en half.

Ik haal men films van torrentspy, plaats er ondertitels op via subsync, en converteer dan via winavi videoconvertor.

Dit lukte altijd : film en ondertitels waren perfect...tot nu, de ondertitels staan er door het converteren 2 keer op : éénmaal gewoon (onderaan de film) en éénmaal groter, vermengd met de film ..

Hoe komt de nu opeens ? enig idee ?

grtjs

Walter

Ah ok :D nu is et mij duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het snelle antwoord.

ik heb defilm bekeken via media player,er staan geen ondertitelsop.

heb deze er nu bijgezet met subsync. nogmaals bekeken op media player, en de ondertitels staan er éénmaal op.

ik heb winavi convector opnieuw geinstalleerd, en ben nu bezig de film aant converteren. in de preview zie ik ook maar één set ondertitels. ik zal je morgen meedelen, na het branden met nero van de dvd, of het gelukt is.

nogmaals bedankt.

nog een leuke avond

mvg

walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Karel,

Wil je mede delen dat het uiteindelijk toch gelukt is. de dvd is nu perfect.

Heb al de codecs opnieuwingesteld, winavi opnieuw geinstalleerd, met resultaat det het nu ok is.

Nogmaals bedankt hoor

groetjes

walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.