Ga naar inhoud

Geen detectie van Bluetooth apparaten


Kappoen

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Van de ene minuut op de andere werkt mijn bluetooth muis niet meer, na alles gecontroleerd te hebben ( batterijen en dergelijke) kom ik tot de bevinding dat er geen enkel aparaat nog gedecteerd wordt, ook mijn telefoon niet..

Wanneer ik via confederatiescherm naar mijn bluetooth instellingen ga en mijn pc laat zoeken, wordt er duidelijk niet gezocht.

Wanneer ik nu bij de instellingen "detectie" "Bluetooth aparaten kunnen deze computer vinden" aanvink en op toepassen klik krijg ik volgende boodschap:

Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan vd instellingen. Het bluetooth apparaat is mogelijk niet aangesloten

Volgende instellingen zijn niet opgeslagen

Detectie instellingen

Verbindingsinstellingen.

De muis is een bluetooth muis van Logitech die zeker werkt.

Ook via Logitech kan ik geen verbinding krijgen.

Ik werk met Vista en mijn pc is een laptop HP Pavilion Entertainment DV9000.

Er wordt dus geen enkel bluetooth apparaat herkend op dit ogenblik.

Is er iemand die hier raad mee weet.

Beste dank.

Kappoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

We hebben het probleem voorlopig kunnen oplossen met een bluetooth stick. Het resultaat van zo'n stick is meer dan bevredigend, ik zou zelfs durven zeggen dat de sofware beter werkt dan wat op mijn pc voorzien was onder Vista. Ik ben hier een stap verder mee gegaan, omdat ik er zelf niet uitgeraakte, we hebben zelfs de drivers opnieuw geïnstalleerd, uiteindelijk werd mij aangeraden de pc terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, lees formateren.

Aangezien het niet het tijdstip was om met dergelijk iets te beginnen en de pc het verder uitstekend doet heb ik voor de stick heb ik voor de stick.

gekozen, kostprijs €14

Beste dank voor de hulp.

Mvg

Kappoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.