Ga naar inhoud

GAME PC Hier een samenstelling.


Aanbevolen berichten

cpu cooler:

Cooler Master V8

grafische kaart:

ATI Radeon HD5770, 1024 MB, 128 Bit, PCIe x16 v2.0

proccesor:

Intel® Core™ 2 Quad Q9550

voeding:

Cooler Master RealPower M620

behuizing:

Cooler Master Elite 330

behuizing cooler

cooler master sickle flow 120 blue led

moederbord socket 775:

Asus Rampage Formula X48

harddisk:

Hitachi HDS721010CLA332 1.000 GB

Geheugen:

Geil ddr2-667 8 GB Quad kit

dvd drive:

LG DH-16NS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke,

V8 is een goede koeler maar besef wel dat je Veel betaald voor de 'bling' factor ervan. De Mugen 2, of yasya zijn zeker zo goed en geodkoper.

De HD5770 is een goede kaart, niets op aan te merken.

De quad Q9550.. voor dat geld kun je veel beter de i7 860 kopen. Kost ongeveer evenveel maar heeft turboboost en hyperthreading. Ik zou het eigenlijk als een miskoop zien deze quad.

CoolerMaster M620 is een goede koeler, niets op aan te merken.

CoolerMaster Elite 330 is zeker geen slechte behuizing. Persoonlijk zou ik een iets duurdere pakken die praktischer is qua opbouw. (CM 690 om een coolermaster te noemen).

Moederbord: Ja past bij de Quad maar ik zou het enkel kopen als je zwaar gaat Overclocken. Anders volstaat een goedkoper bordje zeker.

Hitachi ben ik niet bekend mee voor HD's maar ik weet wel dat men tegenwoordig allemaal de Samsung F3 koopt omdat deze gewoon sneller is.

Weeral zou een i5 of i7 processor er in resulteren dat je een zeer mooi DDR3 setje zou kunnen kopen. Voor hetzelfde geld heb je al 8GB DDR3 1333 MHz geheugen.

DVD-drive zou ik voor de Optiarc 7240S gaan, schrijft ook en is momenteel onverslaan in bang for a buk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is mijn game - PC, enorm content van:

fec2e1f41e4dd2fc7423b37f007d9cc3.jpg

Gekocht rond augustus :D

Uitbreidingen dat ik eventueel overweeg:

> Uitbreiding Ramgeguigen, mijn RAM word niet iets teveel verbruikt naar mijn zin in normale toestand (tot 50%)

> Een 7200 min-1 HD, ipv de 5200 min-1 wat ik dan als 2e HD zal gebruiken

voor de geintreseerden:

> De CPU is ondetussen al zeker aan vernieuwing toe, ik denk zelf dat je deze niet echt meer kan kopen

> Kijk even als je de draadloze kaart nodig hebt, deze is als backup, voor mocht mijn kabel het effe begeven (gebeurt hier soms. storingen)

> En de Windows Vista, mag 7 worden, hier heb ik de upgrade al gedaan

> Koop er een SATA kabel bij, er ontbreekt 1 voor de 2e DVD speler :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.