Ga naar inhoud

[OPGELOST] opvragen berichten in Outlook Express


Gilles

Aanbevolen berichten

Geachte Heer

Ik bezit een pc met Windows Home Edition. Nadat ik vorige week een handvol bestanden had verwijderd deed zich nadien een merkwaardig fenomeen voor. Na het openen van Outlook Express bleef het minutenlang wachten om mijn berichten te zien verschijnen en dat is op de dag van vandaag nog altijd zo. Bovendien moet ik ook minuten wachten om een ander bestand op bureaublad te zien openen. Opmerkelijk soms ook is wanneer ik Outlook Express wil openen deze eigenlijk niet meer verschijnt. Dan volgt er een mededeling op mijn bureaublad dat er een andere sessie van Outlook Express bezig is alhoewel ik naar eigen weten altijd dezelfde Outlook Express gebruik? Ik krijg dan een mededeling om de PC af te sluiten en weer te starten.Wat blijkt dan? Outlook Express verschijnt soms (zie hierboven), laat enige berichten door en stopt of blokkeerd waarna het klassieke kadertje ,,Wachten of Stoppen'' verschijnt. Mijn vraag :waar kan de oorzaak liggen waarom ik geen berichten meer binnen krijg of toch soms niet allemaal?

Met hoogachting

Gilles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke bestanden waren dat ? Probeer alvast eens te scannen op virussen enspyware, indien dit negatief is herstel uw beveiligde bestanden eens van windows, ik vermoed dat het om een xp versie gaat anders werkt volgende sugetie niet? start klikken, dan uitvoeren en daar command ingeven van volgende sfc /scannow neem alvast uw windows cd bij de hand want die vraagt em als er bestanden weg of beschadigd zijn, success.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mister PSolutions

Bedankt voor het antwoord. Het zijn gewone bestanden zoals wallpapers e..d.m. Als ik echter bij uitvoeren sfc/scannow intik zie ik zwart kadertje met blijkbaar gegevens op. Ik zeg ,,blijkbaar'' omdat die ogenblikkelijk in een flits weer verdwijnen. Dus intikken en fractie van seconde weer weg. Kint U me verder eventueel begeleiden?

Gilles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijt ge zeker dat ge het correct ingetypt hebt ? anders copy paste het eens erin sfc /scannow

Het is juist dat het DOS command snel verdwijnt maar nadien moet er een popup venstartje opnegaan met een balk die begint te lopen, de titel van dat kadertje is, Windows Bestandsbeveiliging. Heb je een popup stopper erop staan effe af zetten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga even naar start - programma's - bureau-accesoires en kies opdrachtprompt

een dos venster opent zich, typ nu opnieuw sfc /scannow

kijk even wat er gebeurd en of er een foutmelding verschijnt

een mogelijke foutmelding is

C:\Documents and Settings\Administrator>sfc /scannow

Windows Bestandsbeveiliging kan geen controle van beveiligde systeembestanden uitvoeren.

De specifieke foutcode is 0x000006ba [De RPC-server is niet beschikbaar.].

Maar volgens mij zal een sfc /scannow weinig uithalen op outlook express.

hier vond ik wel een leuke handleiding om oulook express te herstellen

An Outlook Express basic repair kit

Laat gerust weten of dit je kunnen helpen heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.