Ga naar inhoud

verwijderd revo uninstaller een programma volledig zonder iets achter tte laten?


handelaar

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of er uninstallers zijn zoals Revo uninstaller, Your Uninstaller, etc. die zo krachtig zijn en alles volledig verwijderen, geen sporen achter laten (zoals reg. keys, etc.) van trails zodat men eventueel zo'n trail naar gelieve weer kan reinstalleren.

Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Revo Uninstaller verwijdert een programma normaal gezien grondig genoeg. Je kan nadien je register ook nog eens laten opruimen door CCleaner.

Normaal kan het dan wel lukken om een trial opnieuw te installeren maar een garantie is het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik gebruikte voorheen ook Revo Uninstaller maar ik ben daarna overgestapt naar Your Uninstaller.

Ik wou weten welk programma nou het beste was dus ik had een paar tests uitgevoerd; verschillende progamma's steeds verwijderen en herinstalleren met RU en YU. Ik had ze allebei op "Aggressive" + "Supermode" ( YU ) en "Gevanceerd" ( RU ) staan. Het blijkt dus dat YU meer overgebleven registerkeys vindt dan overgebleven bestanden, en bij RU is het juist andersom.

Daarom ben ik overgestapt naar YU, die overgebleven bestanden kun je makkelijker vinden en verwijderen van je schijf, maar in het register overgebleven registerkeys zoeken wordt wel een beetje lastig. Tenzij je bijvoorbeeld CCleaner gebruikt, die herstelt de registerkeys dan voor je. Het zou ook aan mij kunnen liggen, want ik gebruik wel de verouderde versies van beide programma's ( YU 2010 en RU 2.1.0 )

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.