Ga naar inhoud

Recovery schijf vol, hoe leeg maken?


Sempike

Aanbevolen berichten

hallo!

overlaatst wilde ik voor de 1e keer een back up maken op m'n laptop. Deze werd iets voorbij de helft stopgezet omdat de schijf (D: recovery) vol bleek te zijn. Ik krijg nu constant het bericht op het scherm: te weinig schijfruimte.

Ik moet de bestanden niet terugzetten, wil alleen maar terug de schijf leegmaken en een back up maken met dan alleen de noodzakelijke dingen in.

Weet iemand hoe ik dat moet doen?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een HP Pavilion dv9630 denk ik.

Als ik de recovery schijf open doe, staan er deze drie bestanden in: een map die de naam heeft zelfde als de naam van de laptop heeft, 'recovery' bestand, als ik er op klik is het het deel partieherstel fzo, waar ik geen bestanden van kan bekijken, en het derde bestand noemt MediaId.bin

als ik bij alle drie kijk naar eigenschappen zijn deze allemaal maar een hoop kilobites groot, geen enkel is een paar gig groot...

tnxs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op de herstelpartitie, normaal gezien het D:-station, om de mappen en bestanden in het rechterpaneel weer te geven.

Markeer alle mappen en bestanden op de herstelpartitie behalve de map RECOVERY en druk op de knop Delete .

De bestanden worden verwijderd en de ruimte is weer beschikbaar voor het programma Recovery Manager".

Alle info:

HP notebook pc's -  De fout 'Onvoldoende schijfruimte' verschijnt tijdens of na het maken van een back-up 

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.