Ga naar inhoud

super trage pc


Aanbevolen berichten

Mijn pc heeft een magere 256MB RAM geheugen :s

Kan deze echter ni vergroten of veranderen, nog gebruikers van deze pc,

Ik vroeg mij echter af of jullie enige moderne en leuke spelletjes kennen die weinig RAM geheugen innemen, liefst 256MB recommended want anders moet ik alle processen afsluiten probleem dat ik nu al heb bij FIFA 2007

Enige commentaar zou mij helpen thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk genre zoek je eigenlijk?

racegames, FPS-games, Strategy...

Racegames kan je ongetwijfeld NFS Porsche spelen met je pc, wat qua rijden volgens mij zelfs superieur is aan al de underground/mostwanted/prostreet rommel die ze uitgebracht hebben.

FPS zijn er zaken zoals return to castle wolfenstein / unreal tournament... de echte klassiekers blijven dankzij hun gameplay zelfs nu nog het spelen waard vind ik, ook al zijn de graphics niet meer van deze tijd (maar zoiets kan je niet verwachten met een oudere pc)

Strategy zou je eens kunnen kijken naar een spel zoals Empire Earth 1 (de twee is vrij zwaar), dat speelt naar mijn weten ook nog goed op oudere systemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.