Ga naar inhoud

uivallen pc na installatie


Gast pegpeg

Aanbevolen berichten

hoi hoi!!

ik heb namelijk een probleem met pc :pcguru: heb net mijn pc terug omdat hij vol met virussen zat. nu heb ik opgemerkt dan mijn geluid niet meer werkte! tijdens het surfen ben ik op de site van everest 2.0 gekomen en heb zo gevonden welke geluidskaart ik heb en zo dus mijn driver willen installeren. maar telkens ik probeer om te installeren valt mijn pc uit????? eens opgestart doet ie weer normaal maar iets installeren lukt dus niet hij valt uit(shut down) :s !! kan iemand me helpen???

alvast bedankt

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

euhm welke geluidskaart heb je? want normaal krijg je van je winkel waar je computer hebt gekocht een paar cdkes waarbij er 1 bijzit van je moederbord en er zit nog veel meer in zoals drivers voor je geluidskaart tenzij ie niet onboard is natuurlijk anders vrees ik dat je gaat moeten downloaden. waarbij ik je graag help als ik weet welke geluidskaart je hebt.

euhm heb je je boxen correct aangesloten?

mvg groeten van bart!! je hebt er goed aan gedaan om dit forum te raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we even wachten op het antwoord van pegpeg.

Dan kunnen we verder kijken naar een oplossing.

Mvg Karel

beheerder

hoi bedankt voor jullie reacties allemaal, ik heb het probleem dus met alles wat ik probeer te installeren! trouwens mijn pc is een jaar of 3oud en heb geen cd'kes meer dat is juist het probleem. welke geluidskaart ik heb weet ik ook niet en zoals ik eerder heb gezegd heb ik via everest 2.0 moeten zien welke geluidskaart ik heb en dat moet ak ac97..kan dat?? er staat nu realtek sound manager op maar geen geluid

C00D11BA dit is de code die ik krijg van windows media player mss dat jullie hier iets mee geholpen

zijn alvast bednakt

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een onboard geluidskaart is (dan zit je geluid in dat langwerpig rechtopstaand deeltje waar ook ej toetsenbord & usb in gaan enzo); weet je toevallig welk moederbord je zitten hebt? Doorgaans is everest daar een héél stuk beter in dan in het bepalen van de geluidskaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een onboard geluidskaart is (dan zit je geluid in dat langwerpig rechtopstaand deeltje waar ook ej toetsenbord & usb in gaan enzo); weet je toevallig welk moederbord je zitten hebt? Doorgaans is everest daar een héél stuk beter in dan in het bepalen van de geluidskaart.

DriverAgent Scan Results

effbe7-30.pngPrint icon_print.gifscan-good.gif Good Drivers (70%)

scan-bad.gif Bad Drivers (30%)DriverAgent has determined that your computer is missing significant driver updates.

icon_mycomp.gifUSER-D351FF0496 (system summary)Good Bad Download tree_i.gificon_diskdrives.gif Disk Drives tree_v.giftree_l.gificon_diskdrives.gif Maxtor 6E040L0scan-good.giftree_i.gificon_display.gif Display adapters tree_v.giftree_l.gificon_display.gif NVIDIA GeForce4 MX 4000 (Microsoft Corporation) scan-bad.gifscan-download.gif tree_i.gificon_cdrom.gif DVD/CD-ROM drives tree_v.giftree_i.gificon_cdrom.gif SAMSUNG DVD-ROM SD-608scan-good.giftree_v.giftree_l.gificon_cdrom.gif IDE-CD R/RW 4x4x32scan-good.giftree_i.gificon_diskdrives.gif IDE ATA/ATAPI controllers tree_v.giftree_l.gificon_diskdrives.gif VIA Bus Master IDE Controller scan-bad.gifscan-download.gif tree_i.gificon_keyboard.gif Keyboards tree_v.giftree_l.gificon_keyboard.gif Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbordscan-good.giftree_i.gificon_mouse.gif Mice and other pointing devices tree_v.giftree_l.gificon_mouse.gif HID-compliant muis scan-bad.gifscan-download.gif tree_i.gificon_display.gif Monitors tree_v.giftree_l.gificon_display.gif Plug en Play-monitor scan-bad.gifscan-download.gif tree_i.gificon_network.gif Network adapters tree_v.giftree_l.gificon_network.gif VIA Compatable Fast Ethernet Adapter scan-bad.gifscan-download.gif tree_i.gificon_unknown.gif Other devices tree_v.giftree_l.gificon_unknown.gif Camera scan-bad.gifscan-download.gif tree_i.gificon_port.gif Ports tree_v.giftree_i.gificon_port.gif Communicatiepoort (COM1)scan-good.giftree_v.giftree_l.gificon_port.gif ECP-printerpoort (LPT1)scan-good.giftree_i.gificon_cpu.gif Processors tree_v.giftree_l.gificon_cpu.gif AMD Sempron 2500+scan-good.gifscan-download.gif tree_i.gificon_sound.gif Sound, video and game controllers tree_v.giftree_i.gificon_sound.gif Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controllerscan-good.gifscan-download.gif tree_v.giftree_l.gificon_sound.gif Standaardspelpoortscan-good.giftree_l.gificon_usb.gif Universal Serial Bus controllers pixel.giftree_i.gificon_usb.gif VIA USB Enhanced host-controller icon_notes.gif pixel.giftree_l.gificon_usb.gif VIA Rev 5 of later USB universele host-controllerscan-good.gifscan-download.gif

hoi allemaal

dit is hetgeen ik krijg bij everest heb het gekopierd is dit goed genoeg???

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me prima :-)

Op het eerste zicht lijkt uw geluidsdriver goed geinstalleerd maar aangezien u geen geluid heeft is er blijkbaar toch iets misgelopen:

ik heb even op basis van uw moederbord de geluidsdrivers van de fabrikant opgezocht:

ASRock Motherboard - Product - K7VT4A+ - Download From

Installeer deze even en herstart erna de pc

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.