Ga naar inhoud

Draadloze verbinding - telenet.


scaramouche

Aanbevolen berichten

Hallo,

Deze morgen geen verbinding met internet. Netwerkcentrum geopend. Mijn persoonlijk toegang is zichtbaar, als ook andere. Ik krijg geen verbinding met mijn persoonlijke draadloze verbinding, WEL met telenet hotspottoegang (niet beveiligd). Raar en gezien ik een dummie ben, stel ik hier de vraag of dit kan opgelost worden. Het probleem ligt dan niet bij de router, maar waarschijnlijk op mijn pc zelf. Mijn 8 jarige kid heeft gisteren op de pc online-spelletjes gespeeld (mss heeft hij instellingen veranderd, doch ik ken daar niets van).

Iemand reeds hetzelfde prob gehad ? Zo ja, hoe heb je het opgelost ? Alle info is welkom. Is niet dringend, doch ik werk graag op mijn eigen beveiligde toegang ipv op de homespot.

- Probleemoplosser opgestart, reset router, geen resultaat.:dong:

- Systeem hersteld (naar hestelpunt) doch ook nopes.

Alvast bedankt; grtz Marc

aangepast door scaramouche
Bijvoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hi, dit probleem duikt regelmatig op, meestal is het te verhelpen door de telenet router eens te resetten, dus trek gewoon de stoom aansluiting uit, wacht 30 sec. en steek ze terug in. De router zal zich nu terug opstarten, en na enkele minuten is alles weer ok.

Mvg, diax

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.