Ga naar inhoud

geluidsproblemen: schril laggeluidje van 1 sec / om de minuut herhalend


fo0fight3r

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

ik zit met een vervelend geluidsprobleem op mijn pc. Wanneer is muziek beluister, film kijk of game dan krijg ik ongeveer om de minuut een schril hoog buzz geluid dat een lag momentje veroorzaakt van 1 secondje... Ik heb al urenlang fora afgeschuimd, alle drivers geupdated, mijn moederbord geflashed naar de laatste bios, geen resultaat.

Ik heb altijd met een usb headset gewerkt van logitech: G35. Ik vermoed dat deze mijn probleem heeft veroorzaakt . Begon na een tijdje af en toe te kraken, wisselen van usb poort hielp, maar tijdelijk. Geleidelijk aan werd het erger en erger ... ( 7.1 " virtual surround = nooit meer met usb ! ) Nu ik heb alle drivers van logitech er af gezwierd, mijn Via onboard drivers up to date gemaakt.... maar die 1seconde lag blijft met de regelmaat van de klok terugkomen. Gaat dit dan alleen maar op te lossen met een reïnstall van Windows?

Ik draai windows 7 ultimate 64 bit

Mijn pc :

( met deze hardware/settings heeft ie altijd goed gedraaid tot dat het lag interval begon ... ik zou niet weten wat ik gewijzigd heb ... ik heb ook alle mogelijke oplossingen op internetfora geprobeerd, help allemaal niet )

mb: asus p7p55d pro (biosversie 2003)

cpu: I5 750 @ 3.7 ghz

gpu: gtx 660 ti sc

psu: corsair hx 850 watt

geheugen: 8 gb ozc

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.