Ga naar inhoud

melding die ik krijg na het opstarten


kweetnie_2

Aanbevolen berichten

das inderdaad wel een vreemde melding

google geeft niks ivm deze dll spijtig genoeg dus weet ik niet van waar het afkomstig is

ik raad je even aan je pc op te schonen met tuneup utilities

http://www.tune-up.com/download/tu2007/?EMail=

na installatie staat op bureaublad een link om in 1 stap pc op te schonen

mocht je dit wat te lang vinden kan je ook het item uitvinken bij opstarten

ga naar start --> uitvoeren --> typ 'msconfig' --> tabblad opstarten --> en bekijk even de lijst, normaal staat ie hiertussen, deze afvinken, pc opnieuw opstarten, je ziet melding nog van msconfig, vink dit uit en sluiten

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik ook ooit eens gehad en na veel zoeken en van alles geprobeert te hebben heb ik maar besloten op m'n hd te formateren en denk dat je da best ook kunt doen je gaat die oplossing nooit vinden en ookal vindt je mss dat dll bestaand en vervang je het , het is niks tekort omdat het in je opstartmodule zit

veel geluk ermee maar denk nie dat je er echt veel aant kunt doen buiten knoeien mss en dan sta je mss verder van huis

mzzzl

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dat geprobeert met tune-up maar dat hielp niks. toen zag ik het icoontje van ad-ware se personal staan. Ben dan eens gaan zien in die mapjes wat er allemaal in zat van wat verwijder was en in 1 van die mapjes zat het bestand dat hij vroeg dus heb effe restor gedaan en probleem opgelost.

alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.