Ga naar inhoud

browser probleem


urbain1

Aanbevolen berichten

Beste helpers ;

Daarjuist heb ik firefox 3 gedownload en onmiddelijk daarna via software die andere browser avant ) verwijderd.

Wanneer ik nu op mijn bureaublad een snelkoppeling aanklik zie ik dus niet de pagina maar wel een venster met mijn printers.

Ik heb via programmatoegang en instellingen firefox aangeduid als huidige browser , maar het werkt niet,wanneer ik dan terug naar die snelkoppeling ga dan wilt die dus niet openen en verschijnt er in de plaats telkens het venster van mijn printers.

Hoe kan ik dit oplossen ?

Ik werk dus met windows XP home.

bedankt voor het lezen van mijn probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je vraag niet zo goed.

Dus als je eender welke snelkoppeling op je bureaublad aanklikt gaat die naar de pagina met die printers?

Start Firefox dan niet op? Of komt er in het venster van Firefox die pagina met die printers?

Vanwaar heb je Firefox gedownload?

Grtz

Dus als je eender welke snelkoppeling op je bureaublad aanklikt gaat die naar de pagina met die printers?

Inderdaad het zijn wel snelkoppelingen naar sites hé.

En firefox heb ik dus gedownload via een forum die de link had toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als zo een pagina met printers opengaat, is dit dan in firefox of in de windows verkenner??

Firefox kan je het beste downloaden op de site van mozilla zelf. Open de website hier

Er is niets mis met firefox want de browser die ik op mijn bureaublad heb staan werkt dus wel , het zijn mijn snelkoppelingen die nog op mijn bureaublad stonden vooraleer ik firefox had geinstalleerd die niet meer werken.

En neen het venster waarin mijn printers staan wordt niet geopend door firefox maar door het systeem zelf ( windows xp )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben misschien de enigste maar ik denk dat er Malware roet in het eten gooit.

Aangezien Firefox dus wel werkt.

Doe het volgende

  • Download Trend Micro Hijack This
    Dubbelklik op HJTInstall.exe
    Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

  • HijackThis zal openen na het installeren.
    Klik op "Do a systemscan and save a logfile".
    Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
    Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.
    Log in op het forum en klik hier op "nieuw onderwerp"
    Voorzie dat van een Titel en een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel heb gedaan en wat je niet kon doen.
    Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL-V
    NB. gebruikers met Windows Vista zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is dit wel een goed idee .

Ik heb toch een vermoeden dat het via programmatoegang en instellingen zou kunnen geregeld worden.Misschien moet er iets meer worden gedaan , maar wat ?

Laat ik eerst eens een logje doorsturen en dan kan ik later nog zien of ik het bij het juiste eind had

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.