Ga naar inhoud

toetsenbord Logitek K120 werkt niet meer op gebruikersaccount


treezeke21

Aanbevolen berichten

Sinds gisterenavond heeft mijn zoon een probleem met zijn pc. Deze is nieuw sinds januari 2014 en draait op windows 8 (upgrade nadien naar 8.1). Ik heb hier twee gebruikers aangemaakt, nl. mijn account als administrator en het zijne als gewone gebruiker. Nu kon hij tot gisterennamiddag perfect typen, maar na een uurtje (hij had hem afgesloten) was dit in zijn account niet meer mogelijk. Hij kan wel inloggen op zijn account, maar wanneer hij dan in zijn internetbrowser in google wil typen lukt hem dat niet meer. Hij krijgt enkel een geluid te horen als hij op zijn toetsen drukt. Wanneer ik afsluit en dan opnieuw met mijn account ga inloggen, heb ik géén enkel probleem om te typen. Weet iemand van jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.