Ga naar inhoud

[OPGELOST] problemen met samenvoegen etiketten in word 2007


Gast hajamajo

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met het samenvoegen van adressen op etiketten in Word 2007. Ik krijg het 1e adres samengevoegd in Word 2007. In Word 2003 stond er dan dat je automatisch de andere records ook zo kon samenvoegen maar in 2007 kan ik dit nergens vinden. Dus ik blijf steken bij het ene record en kom niet verder. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jeroom voor je reactie. Maar het probleem is dat ik een excel bestand heb dat ik in Word wil samenvoegen tot een een etikettenbestand. In word 2007 lukt het dan vervolgens om de eerste samenvoeging te doen maar de rest van het bestand krijg ik vervolgens niet samengevoegd. Ik mis de button om dit door te kopiëren naar de volgende items. In Word 2003 lukt dit prima. Daar is die button wel aanwezig. Maar die versie heb ik niet op mijn computer.

Als ik het op de maniere doe die jij voorstelt zal ik alle adressen waarschijnlijk moeten overtikken. Misschien weet jij of iemand anders toch nog een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is de knop die ik in Word 2007 zoek. In 2003 staat hij er wel maar in 2007 zoek ik me er wild naar en ik heb hem tot op heden niet gevonden als die heb dan is mijn probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas Jerome het lukt me niet. Ik zal je aangeven wat of ik doe. ik ga in Word 2007 naar verzendlijsten daar doe ik afdruk samenvoegen starten -> etiketten -> etiket Herma 8800 -> adressen selecteren -> bestaande lijst hanteren -> mijn documenten -> exel bestand -> samenvoegvelden invoeren en nu loop ik vast want ik krijg nu het beeld zie hieronder en ik krijg de gegevens van de 1e kolom niet gekopieerd naar de volgende kolommen zoals je dat kunt doen met een button in word 2003. Waar vind ik deze button want het samenvoegen verder lukt dan wel

«Naam»

«Adres»

«Postcode» «Plaats»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

«Volgende record»

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.