Ga naar inhoud

Vista Internet connectie probleem


peterv

Aanbevolen berichten

Een andere modem kopen zou ik nog niet doen. Als je het wel doet dan zal Belgacom je wel opnieuw de volle support willen en kunnen geven.

Opnieuw XP installeren zal niet helpen als het probleem bij de instellingen van de modem ligt.

Die Linksys modem moet kunnen werken, er is gewoon iets die niet goed ingesteld is.

Het is gewoon moeilijk om dit te weten te komen via deze weg. Ik weet niet wat voor opties je allemaal kunt instellen enzo...

Kun je ook eens niet de volledig status geven, echt alles wat je maar ziet staan. Desnoods via Private Message in plaats van hier te posten.

Edit:

Misschien is je modem gewoon aan het flippen door die instellingen constant te wijzigen.

Wat ik nu eerst zou doen is modem resetten (zo'n gaatje op modem waarin je moet prikken).

Dan opnieuw installatie doen: PPPoA, VC enzovoort en zo veel mogelijk alles op auto zetten indien mogelijk.

Username en passwoord invullen.

Instellingen opslaan. Desnoods restart PC en router eens afleggen en weer aanleggen.

Browser starten en dan hopen dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.