Ga naar inhoud

Laptop doet niets meer


Carni

Aanbevolen berichten

Goedenavond beste pc experts,

Sinds gisteravond start mijn laptop niet meer op. Als ik de powerknop indruk gebeurt er niets.

Ik wilde mijn laptop gisteren opstarten en kreeg bij het opstarten de melding dat opstartherstel aanbevolen was. Dit heb ik gedaan. Hier volgde ik enkele stappen tot er een foutmelding verscheen en de pc werd uitgeschakeld.

Sindsdien doet de laptop dus niets meer. De voeding is volgens mij nog wel in orde omdat de indicator leds branden.

Nog wat extra info: Het betreft een Asus X56S van een jaar of 7 oud met Windows vista.

Hopelijk zijn jullie bereid om me te helpen. Alvast dank!

Groet,

Ries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat de laptop het begeven heeft. Je kunt nog wel proberen een reparatie uit te laten voeren maar dat zal waarschijnlijk resulteren in een complete nieuwe installatie van het besturingssysteem en daarbij de kosten van eventuele nieuwe onderdelen. Dan moet je wel bedenken dat je gaat sleutelen aan een oude laptop. Dus wat is dit je dan waard. Gezien de leeftijd van de laptop en de mogelijke reparatiekosten kun je misschien beter dit geld gaan steken in een nieuw apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.