Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

gistermiddag maakte ik mijn eerste echte paniekmoment mee mbt m'n laptop: hij startte niet meer op. Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo laptop en deze is ongeveer 3 jaartjes oud. Gistermorgen heb ik er nog goed op kunnen werken, maar gistermiddag niet meer. Ik kreeg namelijk een scherm na mijn opstartscherm waarin stond aangegeven dat de laptop niet goed was afgesloten. Daar kon ik kiezen uit een aantal opties en heb de in totaal 5 opties uitgeprobeerd. Toen ik dit deed, ging hij verder naar het Windowsscherm en hierna zag ik een flits van een blauw scherm en het begon weer van voor af aan. Ik heb hem toen met rust gelaten en vanmorgen ook weer geprobeerd: weer hetzelfde liedje. Maar na 2x op de optie klikken dat ik gewoon verder wilde, deed ie het gewoon!

Een vriendin van mij zei dat het iets met het moederboard te maken zou kunnen hebben. Ik heb echt niet zo heel veel verstand van computers en laptops, dus als iemand mij zou kunnen helpen dan stel ik dit zeer op prijs.

Vriendelijke groeten,

Edmee

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.