Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een tweedehands pc gekocht en er zijn veel problemen mee.Ik denk dat er een illegale versie van office opstaat.Daarom wil ik me een legale versie aaanschaffen.Ik zou eerst een studentenlicensie(ik studeer nog aan een hogeschool momenteel) willen aanvragen op proef voor maand en deze dan aankopen.

Maar hoe begin je daar nu aan.:stupid:Er staat al veel op pc van mezelf van foto's en bestanden die ik nog nodig heb.

Als ik nu een backup maak waar kan ik deze bestanden dan ergens opslaan?kan dit op een usb stick of niet?

Verder moet ik dan alle programma's verwijderen?ppfft

Ik ken bijna niks van pc maar ik wil dit zelf proberen want als ik iemand moet laten komen kost dit weer veel geld.

Kan iemand me op een makkelijke manier wat uitleg geven over werkwijze,

bedankt alvast.

Geplaatst:

Ik snap niet helemaal wat jij nu juist wil.

Als ik het goed begrijp wil jij de hudige (illegale) versie van Office verwijderen, en een nieuwe installeren?

Eerst moet ik weten welk besturingssysteem je gebruikt?(XP, Vista andere?)

Wat zijn de andere problemen die je krijgt? Rare foutmeldingen ofzo?

Een back-up kan je op DVD-schijfjes branden, op USB-stick(s) zetten, en op een externe hardeschijf.

Sorry voor de vele vragen, maar dan kunnen we je beter en efficienter helpen ;-)

Geplaatst:

hey,

ja sorry,ben maar een leek.het besturingssysteem is xp.Ja mijn pc slaat om de paar minuten vast en dan na en paar minuten wachten lukt het terug.OOk msn valt steeds uit en dan moet ik me terug aanmelden.Ik krijg dan zo een foutenrapport dat ik eventueel kan verzenden.

Geplaatst:

Ok, kleine ergernissen dus , we zullen die proberen op te lossen!

Als jij denkt dat er een illegale office op je pc staat moet je die deinstalleren, en gewoon de legale versie van de CD installeren.

Dat kan je als volgt doen:

ik raad aan om Ccleaner te downloaden, omdat je daarme de grootste rotzooi van je pc kan halen.

Als je het gedownload hebt, en geinstalleerd , dan open je Ccleaner.

Ga naar het Tablad gereedschap, en zoek Microsoft Office in die lijst.

Klik op deinstalleren, en volg het proces, en Office is van je pc.

Dan kan je gewoon die CD van de legale office in je pc steken, en installeren, niks moeilijk aan...

De vastlopers en foutmelding zouden aan malware kunnen liggen.

Hier staat hoe je een hijackthis logje kan maken, post het dan hier.

Dan kunnen onze experts kijken of er malware (virussen etc) aanwezig is en zij zullen ook zeggen hoe je die kan verwijderen.

Nog veel succes!

Geplaatst:
Ok, kleine ergernissen dus , we zullen die proberen op te lossen!

Als jij denkt dat er een illegale office op je pc staat moet je die deinstalleren, en gewoon de legale versie van de CD installeren.

Dat kan je als volgt doen:

ik raad aan om Ccleaner te downloaden, omdat je daarme de grootste rotzooi van je pc kan halen.

Als je het gedownload hebt, en geinstalleerd , dan open je Ccleaner.

Ga naar het Tablad gereedschap, en zoek Microsoft Office in die lijst.

Klik op deinstalleren, en volg het proces, en Office is van je pc.

Dan kan je gewoon die CD van de legale office in je pc steken, en installeren, niks moeilijk aan...

De vastlopers en foutmelding zouden aan malware kunnen liggen.

Hier staat hoe je een hijackthis logje kan maken, post het dan hier.

Dan kunnen onze experts kijken of er malware (virussen etc) aanwezig is en zij zullen ook zeggen hoe je die kan verwijderen.

Nog veel succes!

ik heb heel de lijst gecopieerd en in ander topic gezet.In ieder geval al bedankt voor de hulp.merciekes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.