Ga naar inhoud

Opslaan na downloaden


lufraki

Aanbevolen berichten

Wij proberen soms LEGALE bestanden te downloaden, maar als we op opslaan drukken, dan staat het bestand even op de opgeslagen plek en na 2 seconden is het verdwenen! En als we op uitvoeren klikken voert hij het meestal niet uit; alleen als het een .exe is. Ook duurt het soms lang om gedownloade .exe's uit te voeren.

PS: Het probleem hierboven gaat over de standaard downloader van IE, wij gebruiken ook een downloadmanager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ja, met een Firefox doet hij het wel, maar het is mijn moeder haar probleem, en zij vindt FireFox heel onhandig en ze wil dus echt gewoon met IE blijven werken. En ja, we hebben een tweede computer. (zonder internetverbinding!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Er is al een tijdje niet meer op dit topic gereageerd, maar ik heb het probleem nog steeds: Samenvatting:

Wij proberen soms bestanden te downloaden, maar als we op opslaan drukken, dan staat het bestand even op de opgeslagen plek en na 2 seconden is het verdwenen! En als we op uitvoeren klikken voert hij het meestal niet uit (omdat het bestand waarschijnlijk verdwenen is!). Het probleem gaat over de standaard downloader van IE, Als we Firefox of een andere Browser gebruiken lukt het wel maar we willen ECHT IE blijven gebruiken.

---------- Post toegevoegd om 18:52 ---------- Vorige post was om 18:50 ----------

PS:

Zou het misschien hier door kunnen komen:

Help, mijn downloads verdwijnen !! - Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG uitschakelen helpt niet, toen heb ik hem gedeïnstalleerd toen downloadde hij het wel, opnieuw geïnstalleerd deed ie het weer niet. het ligt dus 100% zeker aan AVG. missc moet ik een instelling veranderen ofzo. Als er geen oplossing is welke ANitivurs (gratis) is dan het best?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.