Ga naar inhoud

Acer Bio Protection


Gast marjon

Aanbevolen berichten

Mijn vriend heeft eens rond zitten kijken en die heeft gevonde dat het een boot password is, en dus is hij naar de bios setup gaan kijke. Maar daar heeft em dan boot password disabled, en toch vraagt hij et nog, misschien is dit handig om te wete.

En hij heeft ook de acer bioprotection verwijderd dor een setup.bin aan te maken via een kladblok, en dat is gelukt, dus aan de bioprotection zal het niet meer liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik heb es gekeke en dan komt er te staan, naar standaard instellinge zette.

Nu, is dat gewoon bepaalde instellinge, of zijn dat ook programma's dat eraf vliege, zoals office enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

ook ik heb problemen met acer bio proctection. Ik wil mijn laptop tm7730 blijven beveiligen met mijn vingerafdruk en dit werkt voorlopig uitstekend.

Nu om de één of andere reden moet ik bij messenger ook een vinderafdruk plaatsen maar dat werkt niet. Ik heb al in het menu van de bio protection messenger verwijderd maar hij blijft vragen om een vinderafdruk, doe ik cancel en voer ik toch mijn paswoord in krijg ik de melding "aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk" "voer je paswoord in" ... Wat ik ook probeer ik geraak niet in mijn mesenger

In het menu van bio protection heb ik bij de optie "password bank manager" al geprobeerd messenger te deleten -> werkt niet. Launchen -> werkt niet

Ik geraak er gewoonweg niet meer in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik heb ook problemen met mijn bio protection, vandaag wou ik mijn vingerprint instellen, maar daarvoor moest ik eerst een wachtwoord intypen, dit heb ik dus gedaan , mijn wachtwoord telde 9 cijfers, ik wilde dan mijn laptop opstarten, maar direct na het eerste opstartscherm kreeg ik een blauw kader op een zwarte achtergrond die mijn wachtwoord vraagde, die wil ik intypen maar kan maar 8 cijfers intypen !

bijgevolg kan ik niet meer op mijn laptop:(

kan iemand me hierbij helpen? hoe ik dit kan verhelpen ?

bij voorbaat dank.

Kjelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.