Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart beeld + geluid hapert.


rickert

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe grafische kaart in mn pc gezet ( Asus Radeon r9 270x 4GB ) en nu heb ik dus af en toe een hapering in mijn muis + geluid.

Ook als ik de computer opnieuw opstart met opnieuw opstarten knop heb ik geen beeld meer maar hoor ik wel mijn skype etc aanmelden dus de pc start wel gewoon op maar dus zonder beeld en mijn gpu lampje op mn moederbord gaat branden.

Mijn setup is als volgt:

- Besturing : Windows 7 64-bit

- Motherboard: Asus sabertooth 990FX R2.0

- RAM : Kingston hyperx 16GB Ram ( 4x4 )

- Processor : AMD FX-8150 Black Edition

- GPU : Asus Radeon r9 270x 4GB

- Voeding : OCZ ModXStream Pro 600w

- SSD : OCZ Vertex 4

Dingen die ik tot nu toe geprobeerd heb:

- Ik heb de oude drivers van mn vorige videokaart verwijderd.

- Ik heb mijn Bios geupdate.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.