Ga naar inhoud

Problemen met het scherm


xhundelx

Aanbevolen berichten

Hey beste forumgebruikers,

ik heb sinds kort een twee tot drietal weken een klein heel vervelend probleem met men visueel aspect van de computer.

Soms gaat men scherm haperen dit wil zeggen dat het zich opbouwt ... mijn systeem is vrij nieuw!

Het is 1 jaar en half oud en ik maak het maandelijks schoon qua stof en dergelijke.

Ook had ik het probleem dat het scherm plots zwart werd en daarvoor heb ik mezelf een nieuwe HDMI aangeschaft dat probleem valt niet meer voor tot nu toe.

Ik speel al 9 jaar op hoog niveau World of warcraft dus ik verlang wel naar iets dat me niet in de steek laat --> (Tijdens raiden niet ineens men systeem hapert en FPS drops van 160 naar 2 a 4 of schermuitval en dergelijke).

Systeem ziet er als volgt uit.

CPU - INTEL Core i5 3470 (3.2 ghz, 6 mb, s1155, 77 watt, boxed)

Memory - KINGSTON HyperX (16384 mb, 1600 mhz, CL9, 1.65 v, non-ecc, unbuffered

H-disk - WESTERN DIGITAL Caviar Blue (1000 gb, sata/600, 7200 rpm, 32 mb, 3.5")

SSD - SAMSUNG 830 Series (128 gb, sata/600, 520 mbps, 320 mbps)

battery - CORSAIR HX Gold (650 watt, atx, sli ready, modular)

GPU - PALIT GeForce GTX 660 TI JetStream (1006 mhz, 2048 mb, DDR5, 6108 mhz, 192 bit, 11, fan)

Motherbord - ASROCK H77 Pro4/MVP

Scherm - LG 27' IPS led 5MS

MVG en alvast bedankt

aangepast door xhundelx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag xHundelx,

Eerlijk gezegd begrijp ik je vraag nu niet echt zo goed. ;-)

Je hebt ( of had ? ) dus het probleem dat je scherm van je PC soms haperde en niet functioneerde zoals het zou moeten, maar door de aanschaf van een nieuwe HDMI heb je dit probleem dus kunnen verhelpen ? Misschien lag het probleem wel aan je kabel dan en heb je er inderdaad goed aan gedaan om een nieuwe te kopen, wellicht zul je dit probleem niet opnieuw hebben dan.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.