Ga naar inhoud

Geluid zowel via laptop als koptelefoon tegelijk


amenthop1

Aanbevolen berichten

Dag allemaal

Een aantal dagen geleden heb ik een windowsupdate uitgevoerd.

Nu sinds gisteren heb ik last van mij geluid.

Als ik mijn headset in plug, krijg ik geluid zowel via men laptop en headset.

Heb al geprobeerd mijn driver terug te installeren, maar werkt niet.

Graag hulp

Oja ik heb een hp pavillion sleekbook 15 inch

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de koptelefoon aansluit op je PC, komt er ofwel een extra icoon rechts onderaan bij ofwel moet je het via de gewone manier proberen via het luidsprekertje rechts onderaan. Als je op één van beide klikt (indien die eerste er zou zijn) kan je wellicht daar de speakers uitschakelen zodat er enkel nog geluid komt uit je koptelefoon.

Als dat niet zou lukken ga je, wanneer de koptelefoon aangesloten is, naar Configuratiescherm > Geluid > nu kom je op het tablad waar de aangesloten geluid-hardware-apparaten weergegeven staan > schakel dan Speakers uit en/of stel je de koptelefoon eens als standaard in.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt niet, nog altijd hetzelfde resultaat, als ik de speakers uitschakel en zet mijn koptelefoon als standaard in, krijg ik geen geluid uit mijn hoofdtelefoon.

Heb ook mijn geluidsdriver hernieuw ingestalleerd, maar nog blijft hetzelfde, zit nu al dagen te zoeken. Iemand hulp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.