Controleer eens welk apparaat als First boot device staat in je BIOS, want blijkbaar probeert je pc te booten via het netwerk.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Computer start niet op in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; hallo allemaal.. heb weer een probleem. Als ik mijn computer opstart blijft m'n computer eerst haken en heb ik keuze ...
hallo allemaal.. heb weer een probleem.
Als ik mijn computer opstart blijft m'n computer eerst haken en heb ik keuze uit :BIOS SETTTINGS , BOOT MENU
daarna gaatie over naar :
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE_M8F:Exiting intel boot agent.
No bootable device -- insert boot disk and press any key.
snap er helemaal niks van:s ik heb die cable al gecheck en die zit volgens mij wel goedd
Controleer eens welk apparaat als First boot device staat in je BIOS, want blijkbaar probeert je pc te booten via het netwerk.
ik kan niets doen daar.. als ik de keuze krijg om in mijn bios of BOOTmenu tegaan druk ik f10 steeds maar er gebeurt helemaal niks:S
Druk eens herhaaldelijk op de Del toets tijdens het opstarten van de pc, lukt het nu wel om in je BIOS te geraken?
ben er nuwel ingekomen maar wat moet ik dan veranderen?
Zie je een tabblad genaamd Boot, Boot Options of iets dergelijks?
Weet je welk type moederbord er in je pc zit, dan zoek ik even een handleiding op.
intel is het.
en jaa dat zie ik allemaal
boot menu normal
Boot device priority CD/DVD ROM drive
Hard drive order no hard disk driver
CD/DVD ROM drive order NEC DVD_RW_MD
Removeble driver no removeble driver