Ga naar inhoud

google-chrome problemen


rinipaulissen

Aanbevolen berichten

hoi, heb google-chrome geïnstalleerd, maar bij het invullen wachtwoord kan ik niks meer intypen, wie kan mij helpen?alvast bedankt van Rini

Heb ondertussen google-chrome eraf gehaald en probeer opnieuw te downloaden, maar bij gegevens en wachtwoord intypen kan ik nergens meer in typen, wie heeft een oplossing?? bedankt van Rini

aangepast door rinipaulissen
geprobeerd om iets anders
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag kan ik niet echt volgen.

Je kunt Chrome starten zonder aanmelden, kies dan overslaan.

Als je een account hebt kun je je naam intikken en in het venstertje er onder je wachtwoord.

Dan zal Chrome je instellingen ophalen, maar verplicht is dit dus niet.

Kun je een screendump maken ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wisperbird,

bedankt voor je reactie.

We hadden google-chrome geïnstalleerd, maar kan niks in typen bij gebruikersnaam en wachtwoord, muis blijft hangen, kan nergens iets aanklikken.

Ook als ik -overslaan- gebruik, doet google niks.

Voorheen typte ik gewoon in zoekbalk bijv.bloemstukken afbeeldingen en dan kreeg ik een reeks bloemstukfoto's te zien, Gebruik ik Marktplaats kan ik geoown overal intypen en op alle dingen staan die ik kan aanklikken, weet niet wat er verkeerd gaat, misschien kan jij ons helpen? Hier printscreen waar ik niks mee kan doen.post-39241-1417705143,5263_thumb.jpgbedankt van Rini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit het plaatje blijkt dat je al eerder op die manier hebt geprobeerd je account te activeren.

Doe je dat te vaak, dan wordt je tijdelijk geblokkeerd, dus dat kan de verklaring zijn.

Je kunt wel een nieuw account aanmaken als je er nog geen hebt of een nieuwe wilt maken.

Ga hiervoor naar: mail.google.com/mail/signup?hl=nl

Heb je al een account dan kun je proberen via : Ik heb geen toegang tot mijn account - Gmail Help

Proberen weer toegang te verkrijgen.

Heb je ooit een beveiligings vraag opgegeven, dan zul je wel 24 uur moeten wachten omdat je het nu al hebt geprobeerd.

Nog handiger is het om je mobiele telefoon op te geven voor dit soort situaties.

Dan krijg je een sms met een activatie code, wel zo handig.

Kun je die meteen gebruiken voor two step verficatie.

Zie: Zo werkt het - Google Accounts Help

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.