Ga naar inhoud

Laptop Acer 5920 Met Vista Premium


JACKYLE

Aanbevolen berichten

ik heb net een laptop gekocht en ben dus in deze wereld en vooral met vista een echte nieuwkomer en ik heb een paar vraagjes waarvan ik hoop dat er hier iemand is die veel geduld met mij heeft om dit mee op te lossen ,hou jullie vast hier komen ze ,

* hoe kan ik de functie windows flip 3 D instellen ?

*Als ik opstart krijg ik een melding dat er nog een PCI geheugen controller niet is , ik bevestig dit door hem te laten zoeken ,maar hij vindt het niet ?

* Ik krijg heb een gsm motorola v3 met een software cd maar als ik dat installeer dan werkt het niet?

* Ook een printer hp 1100 all in one krijg ik niet aan de klap ?

* Welke versie van nero kan ik er het beste opzetten ?

* Is er normaal geen cd met software bij als je dit nieuw koopt in de winkel?

* I s het mogelijk om er een dual boot op te maken met xp zonder conflicten*

zo dat zijn ze voor de moment en nu maar hopen dat er mij hier iemand kan helpen ,maar ik zeg het nog eens heb geen ervaring met vista!

alvast wil ik iedereen al bedanken voor de moeite en vooral aan diegene die het hier mogelijk maakt om hier met mijn vragen tercht te kunnen komen .

bedankt allen

Jacky uit Lokeren :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

- flip3D activeer je met windows+tab tegelijk in te duwen.

- Acer Europe - Service & Support, Drivers & Utilities, Downloads, Notebook, Aspire 5920 daar in het eerste selectievakje de chipset driver ntel ver 8.3 downloaden & installeren

- ik gok er een beetje op dat de versie met software die je gebruikt gewoon te oud is om met vista te draaien (de V3 is toch al een vrij oud toestel dacht ik). Probeer eens MOTODEV > Documentation & Tools > USB Drivers for Motorola Products > Handset USB Driver for Windows

- Voor die printer zitten de drivers allemaal mooi in Vista ingestoken. Van HP kan je een gidsje lezen hoe je het moet doen; HP printers -  De printerdriver die zich in Windows Vista bevindt installeren 

- Gewoon de nieuwste Nero nemen die er is (of een gratis & minstens even goed alternatief nemen zoals imgburn)

- Acer wil goedkoop zijn, en een CD kost in productie rond de 0.05€. Dit kan er dus niet bijgeleverd worden om scherpe prijzen te kunnen halen, dus ja het is altijd zo dat die er niet bijgeleverd worden (hoewel ik dat niet normaal vind). Er staat een recovery-partitie op je harde schijf waarmee je in geval van een crash kan recoveren.

- Het is mogelijk, maar zeker niet gemakkelijk. Het is het beste om eerst XP erop te zetten (dus dan zou je vista er al af moeten), en je moet sowieso een tweede partitie aanmaken. Recoveren van je Vista gaat dan sowieso niet lukken (die verwacht een partitie van een bepaalde grootte, dus dan gaat je XP er mee aan). Je moet dus sowieso ergens een Vista CD op kunnen scharrelen (maar ik dacht dat je vanuit een geïnstalleerde laptop waarbij geen cd meegeleverd is altijd wel die cd kan maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acer Europe - Service & Support, Drivers & Utilities, Downloads, Notebook, Aspire 5920 daar in het eerste selectievakje de chipset driver ntel ver 8.3 downloaden & installeren

beste dit heb ik gedaan ,en de melding van PCI controller en de melding draadloos verbondenantenne daadwerkelijk uitschakelen verschijn niet meer dus dat zou opgelost moeten zijn waarvoor mijn dank al , maar windows Flip3 D met windows en tab dan gebeurt er niets

groetjes

jacky uit LOKEREN

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien staat aero niet aan, waardoor je die flip 3D niet kan gebruike

Ga naar je configuratiescherm, Personalisatie, Windows kleur & vormgeving en daar als kleurenschema Aero kiezen

Als dat gedaan is zou de flip 3d moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is de laptop niet krachtig genoeg voor vista.

vista zet de aero interface en alle toeters en bellen dan uit zichzelf uit :)

kijkt u eens wat voor een cijfer uw laptop krijgt.

(druk op windows toets (dat vlaggetje) en op de pause toets tegelijk)

noteer dan het gemiddelde cijfer en het cijfer dat uw onderdelen afzonderlijk krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste mensen ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken maar via links en dergelijke hebben het gevonden hier ergens via jullie machtige hulp forum uiteindelijk bleek dat het nog niet was geactiveerd al de problemen die ik eerder vermeld had op dit forum zijn nu van de baan bedankt aan allen die er aan meewerkte ik bewonder jullie ,nog veel succes en nu weet ik waar ik terecht kan met mijn vragen.

ne dikke proficiat

groeten uit lokeren

jacky

Link naar reactie
Delen op andere sites

uw dankbaarheid is al meer dan genoeg voor ons, hier doen wij het voor :)

blij dat uw problemen verholpen zijn in iedergeval! en dat ze maar lang mogen weg blijven :biggrin:

u kunt natuurlijk altijd nog eens terug komen mocht u vragen hebben over wat dan ook dat gerelateerd is aan computers!!

***

deze discussie is afgesloten i.v.m. opgelost

mochten er vragen zijn over dit topic mailt u dan naam support@pc-helpforum.be

tevens is deze discussie verplaatst naar het archief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.