Ga naar inhoud

nieuwe harde schijf geinstalleerd - hoe op Internet geraken ?


Gast Els0707

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb geisteren een nieuwe harde schijf in mijn PC geplaatst. Nu wil ik op internet explorer geraken. Maar ik veronderstel dat ik hiervoor eerst iets moet instellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast heel hartelijk dank

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag,

Ik veronderstel dat de BIOS van je systeem de HD herkent?

Dan moet je eerst een besturingssysteem installeren, windows, linux wat ook je vroeger gebruikte.

Samen met WINDOWS (vanaf win95) bvb is er automatisch I.E. meegeleverd die moet je dn activeren, ik veronderstel dat je reeds vroeger op het internet was en alles is nog geactiveerd???

Dan moet het werken.

Zoniet geef meer uitleg over:

Computer

besturingssysteem

provider

en dan zien we wel

OK!!

jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag,

Ik veronderstel dat de BIOS van je systeem de HD herkent?

Dan moet je eerst een besturingssysteem installeren, windows, linux wat ook je vroeger gebruikte.

Samen met WINDOWS (vanaf win95) bvb is er automatisch I.E. meegeleverd die moet je dn activeren, ik veronderstel dat je reeds vroeger op het internet was en alles is nog geactiveerd???

Dan moet het werken.

Zoniet geef meer uitleg over:

Computer

besturingssysteem

provider

en dan zien we wel

OK!!

jacques

Dit geldt enkel als het een complete nieuwe HD is die je gaat gebruiken als schijf om het OS op te plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.