Ga naar inhoud

[OPGELOST] PC valt uit start opnieuw op, ten einde raad!


XAMIRX

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een probleem , als ik de computer opstart komt hij maar tot het bootscherm van windows xp . Daarna valt de pc simpelweg uit zonder enige aanleiding , en start hij opnieuw op . Mijn gok is dat het ligt aan een of andere zekering , mijn pc miste ook een bestand , toen ik op windows recente instellingen gebruiken drukte in het opstartmenu moest ik de windows cd in de computer stoppen en op r drukken. Normaal gezien (weet ik uit ervaring ) zou je dan zo een blauw installatiescherm moeten krijgen , ik zag dit een seconde en daarna startte hij weeral opnieuw op.

Ik heb zelfs geprobeerd windows opnieuw te installeren , ook dit lukt echter niet om dezelfde reden...

Veilige modus lukt zelfs niet meer !!!

Owja , voor ik het vergeet , als ik de pc aanzet en dan op delete druk (krijg je die oude weergave met allemaal instellingen) en als ik de pc daarop laat staan blijft hij chter wel hele lang aan.

ik hoop dat iemand mij kan helpen en ik voldoende info heb gegeven

MVG amir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.