Ga naar inhoud

[OPGELOST] "mijn documenten" niet automatisch uitvouwen


Rolver

Aanbevolen berichten

Als ik verkenner opstart dan is "mijn computer"en "netwerklocaties" ingevouwen en de map "mijn documenten" automatisch uigevouwen. Dat laatste wil ik niet omdat het veel ruimte in beslag neemt.

Het moet vrij simpel zijn om dit automatisch uitvouwen te veranderen in het register (of op een andere manier), alleen ik kan het niet vinden. Ook niet na gegoogled te hebben. :s

Wie reikt mij de oplossing aan? :)

Groet, Rolver (hij weet nog lang niet alles)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt er toch vanaf waar je op verkennen drukt.

Als je nu start-->deze computer--> en daar rechtermuisknop op je harde schijf en daar 'verkennen' kiest. Dan opent hij normaal alleen dat automatisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik open verkenner op de klassieke manier met in het linker venster de drives, mijn documenten en netwekverbindingen. Daarvoor heb ik een snelkoppeling in de taakbalk staan. Dit bevalt goed en wil ik niet veranderen.

Het moet toch op een simpele manier mogelijk zijn om het uitklappen in het linker venster van "mijn documenten" uit te schakelen.

Ik heb dat jaren geleden op een andere pc ook gedaan, maar ben vergeten hoe.

Iemand die de oplossing heeft ?

Groet, Rolver (uiteindelijk komt hij er wel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt als volgt te werk gaan om dit op te lossen:

1. ga naar start

2. kies alle programma's, bureau-accessoires en klik met de rechtermuisknop op windows verkenner

3. kies eigenschappen

4. bij doel zorg je dat er dit staat (wijzig dit):

%SystemRoot%\explorer.exe /e,/n,/select,/root,c:

5. kies ok

6. Uitproberen

Laat even weten of dit u kunnen helpen heeft

Met vriendelijke groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karel, dit is exact wat ik bedoelde.

Mijn dank is groot. :congrats:

Nu misbruik ik direct je kennis met een 2e vraag.

Hoe krijg ik "mijn computer" automatisch uitgevouwen bij opstarten van de verkenner.

Daar zien de "eigenschappen" er anders uit, ik wilde hier de extra toevoegingen weghalen. Maar dat is dus wat ingewikkelder. :s

Nogmaals dank.

Groet, Rolver (het leven is niet zo ingewikkeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.