Ga naar inhoud

probleem met mijn Windows account


ragrootenboer

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een probleem het openen van mijn windows account.Op mijn computer(Vista Ultimate) Ik heb 3 accounts waarvan een van mijn zoon en een van mijn dochter.Die van mijn kan ik niet openen want dan krijg ik een zwart beeld.en dan moet ik de computer met de hand uit zetten en aangezien ik de administrator ben kan ik niks veranderen.

Wat kan ik hier aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

start even de pc op in veilige modus,

uitleg veilige modus: http://www.pc-helpforum.be/f159/hoe-de-computer-opstarten-veilige-modus-4969/

wat geeft dit?

Beste Karel

Dan krijg ik mijn 3 accounts zien. Die van mijn zoon en dochter kan wel openen maar mijn account geeft aan dat ik mijn wachtwoord moet veranderen,maar ik nooit een wacht woord op gegeven.ik mijn wachtwoord veranderd zoals dat gevraagd wordt.maar dan log ik in en dan krijg weer een zwart schrem met in de hoeken veiligemodus.

Vriendelijke groet R.A.

VRIENDELIJKE GROET

Link naar reactie
Delen op andere sites

heet uw account administrator of heeft u die rechten?

druk anders eens enkele malen ctrl alt del (zorg dat er geen accountnaam is aangeklikt of met uw muis boven zit)

normaal moet er dan een scherm komen zoals de ouderwetse login van windows 2000 er uit ziet.

doer dan administrator eens in als naam en dan enter (geen wachtwoord)

zie eens of u er zo wel in kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.