Ga naar inhoud

schijfopruiming


u683362

Aanbevolen berichten

hallo het is in verband met mijn schijfopruiming

ik heb al een paar weken dat die blokeerd in lokaal station C mijn schijf is in 2 verdeeld dus heb ik ook een lokaal station D het rare is dat de D goed gaat voor schijfopruiming maar het is de C die altijd blokeerd daat komen steeds 3 streepjes en dat is het dan die mag je de ganse dag op laten staan die gaat niet verder , in lokaal station D gaat het vanzelf daar gaat het goed om schijfopruiming te doen als er mij iemand kan helpen om mij eens te zeggen wat ik er kan aan doen stuur mij gerust een mail naar maurice.belsack@telenet.be

laat mij aub iets weten als er iemand mij kan helpen

groetjes maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loopt schijfopruiming vast bij het onderdeel 'oude bestanden comprimeren' ?

Het is een 'bekend' probleem. De optie is eenvoudig uit te schakelen via het register. Hiervoor verwijs ik je door naar http://support.microsoft.com/kb/812248/nl waar het stap voor stap uitgelegd staat.

Als er nog problemen zijn, laat het weten!

Groeten,

Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows kan geen schijfdefragmentatie en/of schijfopruiming meer doen als nog maar 13% (of minder) vrije schijfruimte over is

dit weet ik niet meer zeker of het bij beide is of maar bij eentje, dit heb ik eens ergens gelezen maar waar weet ik niet meer :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.